Gå til innhold

Dub II G60(1H) byttes eller selges

Ranger emnet

Andrew

Anbefalte innlegg

Byttes eller selges!

her er litt info om bilen:

-1986 1,6CL, 2-dørs med soltak (146500km). Alle lister, emblem og antenne på forskjerm er fjernet, emblemløs grill med klart glass i hovedlyktene, bonrath singelvisker msom er sentrert (hull flyttet 25mm), dørhåndtak uten nøkkelhull.

-VW´s 1H!, SOHV 8v 1763ccm, smidde stempler, forsterket veivaksel, råder, mm. (137000km), stoor intercoloer fra en ralleygolf, G-lader med 68mm reimhjul, KN filter, Bosch bensintrykksregulator fra Porsche 944 (3,5bars), steg III chip fra BahnBrenner, 2.5" Ansa grenrør og eksos u/kat., VW AGC girkasse fra 94mod Passat TDI m/std clutch

-Apex 60mm senkesett og dempere, 280x22mm ventilerte, slissa og borra EBC skiver m/EBC RedStuff klosser av kevlar(900graderC) forran., org. G60 skiver bak(226x10mm)

vinterhjul;Fondmetall 5900 7x15 m/195-50-15 piggfritt

sommerhjul;Kosei Seneka Racing 7x17 m/205-40-17

Meget pent intr. med Momoratt og girkule, elektriske speil m/varme, fjrenstyrt sentr.lås og alarm(DEFA), org.tona ruter rundt om. stoffmatter mm.

Har tatt fint vare på den med jamnlege oljeskift hvert 5000km

MVH Andrew

Bytter gjerne i en 4x4 eller en med propell. Bud ønskes (ikke ann.selgere:D )

Linker til bilder av bilen:

Bilde1

Bilde2

Bilde3

Bilde4

Bilde5

Bilde6

Bilde7

Bilde8

Bilde9

Bilde10

Bilde11

golfen1.jpg[

Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vist dt er noen her som har Gromme deler eller motor til BMW 2002 til salgs, så ta kontakt!!!!

Skal også ha Gromme felger til 02en min, så er på søk etter BBS 13"x8 eller 15" eller andre klassiske felger

(Duben byttes villig vekk mot pajero,landcruiser,hilux eller gtxer)

Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Originally posted by Darkstar

Er det rust på bilen?

Godkjent ombygd slike som den står nå?

Det er null rust på bilen og den er vist hos VAG(har dok.), vart godkjent dr, men fikk mangel på lufteslange fra fangeren og til bremsene( den har eg ikkj montert, fås jo kjøpt hos VAG da det er org.deler), så det kum å vise den hos biltilsynet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!

Men er ikke aktuellt for meg hvis ikke den er godkjent hos biltilsynet. Mangen som sier alt er ok, og at det bare er å vise den. Og så er det likevel 1000 ting så må gjøres for å få den godkjent.

Hvor i landet holder du til?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Darkstar

Og så er det likevel 1000 ting så må gjøres for å få den godkjent.

Har papirer fra VAGverksted med dato og signatur på godkjennig

bor på sagnomsuste Vestlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Darkstar har ett poeng... mange som sier det er enkelt å få det godkjent, men når det blir aktuelt så er det plutselig ikke så enkelt :)

Så du bør absolutt godkjenne den dersom det er så enkelt. Er garrantert MYE enklere å få solgt bilen når den er godkjent! Bare ett råd fra meg, jeg kjenner overhodet ikke til bilen din ;)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Darkstar har ett poeng... mange som sier det er enkelt å få det godkjent, men når det blir aktuelt så er det plutselig ikke så enkelt :)

Så du bør absolutt godkjenne den dersom det er så enkelt. Er garrantert MYE enklere å få solgt bilen når den er godkjent! Bare ett råd fra meg, jeg kjenner overhodet ikke til bilen din ;)

Koster bare 400,- også. Gjorde ihvertfall det når jeg tok Nimroden

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider