Gå til innhold

TT Eiere

Ranger emnet


DenimblåTT

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mr.Stream

Har ikke sett noe til det nei. Men hva med å slenge ut noen bilder av din bil da? Tenkte på TT selv før jeg kjøpt den jeg har i dag. Men ble for dyrt for meg akkurat da.

 

Skal prøve å ordne noen bilder, er 2mnd siden jeg kjøpte den. Ser helt orginal ut nå. Det ble på ingen måte billig, fordi jeg var på jakt etter en blå 225hk coupe og det er ikke akkurat mange av dem. For det første er omtrent alle 180hk, og de få som er 225hk så er det roadster. Men jeg fant en slik jeg ville ha til sluTT :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DenimblåTT

 

Skal prøve å ordne noen bilder, er 2mnd siden jeg kjøpte den. Ser helt orginal ut nå. Det ble på ingen måte billig, fordi jeg var på jakt etter en blå 225hk coupe og det er ikke akkurat mange av dem. For det første er omtrent alle 180hk, og de få som er 225hk så er det roadster. Men jeg fant en slik jeg ville ha til sluTT :D

 

Får jeg spørre hva gliset kom på?

da jeg var på utkikk hadde jeg en grense på 250k som jeg skulle bruke på ny bil. Men da ble TTen for dyr. Så endte det med en E-46 i stedet til 240k. Gamlingen har også en slik, så jeg visste egentlig hva jeg gikk til.:D

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.Stream

 

Får jeg spørre hva gliset kom på?

da jeg var på utkikk hadde jeg en grense på 250k som jeg skulle bruke på ny bil. Men da ble TTen for dyr. Så endte det med en E-46 i stedet til 240k. Gamlingen har også en slik, så jeg visste egentlig hva jeg gikk til.:D

 

Det ble dyrt, noe pris vil jeg ikke si. Se på AutoDB så ser du hva dem ligger på :D Uten hvite skilter så hadde det nok holdt med 250k for en 225hk :D :D :D :D Har sett 180hk til rundt 250k, da har den gjerne gått nesten 10000mil.

 

Det er en dyr bil, men hva gjør man ikke for å realisere drømmer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Hei DenimblåTT!

 

Har en kompis som har TT, sort, senka, 18" momo twin. 225hk chippet til litt under 280hk(sier de) og quattro. Skal i gang med en del styling og stort, nytt bilstereo prosjekt og må derfor prøve å kvitte seg med dette:

 

16505537_Big.jpg

 

Anlegget har blitt brukt til dbdrag denne sessongen. Selger 2*10" power hx2 på 2000watt hver i proff bygd porta kasse og to forsterkere av type rf bd1001 på 2000 watt i 1 Ohm. (stabilt).

Det har blitt målt opp til 143,7db i en audi tt. Men vil spille topp i alle biler.

Brukt pent ca et halvt år.

 

Ny pris på anlegget ca 25 000kr pluss timene på bygging av kasse. Som er

utført av Johnny Foss på Boomcar i Grimstad.

 

Selges: 15 000kr

Rimeligere ved hurtig avgjørelse.

 

Kan det være av interresse for deg? Er proffbygd inn i TT. Og spiller utrolig rått!!

- Før: Mondeo 1994 2,0l

- Nå: Mondeo 1996 2,5l V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Skal ikke han bytte felger snart? Ser etter noen Momo Twin felger jeg :-)

 

Hei DenimblåTT!

 

Har en kompis som har TT, sort, senka, 18" momo twin. 225hk chippet til litt under 280hk(sier de) og quattro. Skal i gang med en del styling og stort, nytt bilstereo prosjekt og må derfor prøve å kvitte seg med dette:

 

16505537_Big.jpg

 

Anlegget har blitt brukt til dbdrag denne sessongen. Selger 2*10" power hx2 på 2000watt hver i proff bygd porta kasse og to forsterkere av type rf bd1001 på 2000 watt i 1 Ohm. (stabilt).

Det har blitt målt opp til 143,7db i en audi tt. Men vil spille topp i alle biler.

Brukt pent ca et halvt år.

 

Ny pris på anlegget ca 25 000kr pluss timene på bygging av kasse. Som er

utført av Johnny Foss på Boomcar i Grimstad.

 

Selges: 15 000kr

Rimeligere ved hurtig avgjørelse.

 

Kan det være av interresse for deg? Er proffbygd inn i TT. Og spiller utrolig rått!!

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår