-Berntsen- Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 på en turbo trykksmåler så funker det sånn at når det blir vakum så går nåla oppover? trur det er noe feil med min for det er vakum og nåla ligger bare på -4 hele tia uansett hva jeg gjør.. forslag? Siter VW Passat 01 Mod Volvo 850 94 Mod (X) Volvo 240 87 Mod (X) Volvo 240 83 Mod (X) VW Golf 3 96 Mod (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basskassehue Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 defekt måler? Siter audi a4 turbo.saab 900 turbo spiker .mazda 323 solgt. chevy montecarlo solgt. scorpio solgt. nissan cherry høgd. ford escort xr3i høgd. toyota camry 2.0 høgd . toyota camry 1.8 høgd. mercedes 190 høgd.chrysler neon solgt.volvo 740 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Berntsen- Skrevet August 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 det jeg lurer litt på, men er ikke sikker for er ganske blank på det området Siter VW Passat 01 Mod Volvo 850 94 Mod (X) Volvo 240 87 Mod (X) Volvo 240 83 Mod (X) VW Golf 3 96 Mod (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 Hva slags motor har du? Diesel eller bensin for det første? Hvis du har diesel og kobler måleren på f.eks bremsekraftforsterker, vil den vise vakuum hele tida, siden denne får vakuum fra en pumpe. Dieselmotorer har nemlig ikke vakuum i seg selv, derfor blir det sånn. Skal du ha opp turbotrykket på måleren, må du koble deg innpå en trykkslange. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Berntsen- Skrevet August 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 Hva slags motor har du? Diesel eller bensin for det første? Hvis du har diesel og kobler måleren på f.eks bremsekraftforsterker, vil den vise vakuum hele tida, siden denne får vakuum fra en pumpe. Dieselmotorer har nemlig ikke vakuum i seg selv, derfor blir det sånn. Skal du ha opp turbotrykket på måleren, må du koble deg innpå en trykkslange. er diesel, men hvor finner du trykk slange på det a? Siter VW Passat 01 Mod Volvo 850 94 Mod (X) Volvo 240 87 Mod (X) Volvo 240 83 Mod (X) VW Golf 3 96 Mod (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 er diesel, men hvor finner du trykk slange på det a? Jeg mener å huske at jeg kobla meg opp på slangen mellom turbo og den ventilen som bestemmer hvor mye du lader... vanskelig å forklare hva jeg mener, men let etter en tynn slange ut av turboen :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 ca. -400 mm/hg er riktig på tomgang siden motoren suger. Når turboen lader skal den derimot gå opp. Sikker på at det ikke er en deffekt turbo eller sprukket slange. Måleren skal ikke vise vakum på -400 hvis du har satt den på feil egentlig.. Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Berntsen- Skrevet August 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 problemet er løst. kobla den inn på slangen fra intercooleren Siter VW Passat 01 Mod Volvo 850 94 Mod (X) Volvo 240 87 Mod (X) Volvo 240 83 Mod (X) VW Golf 3 96 Mod (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 ca. -400 mm/hg er riktig på tomgang siden motoren suger. Når turboen lader skal den derimot gå opp. Sikker på at det ikke er en deffekt turbo eller sprukket slange. Måleren skal ikke vise vakum på -400 hvis du har satt den på feil egentlig.. Mvh Måleren på en dieselbil vil ikke vise vacuum.... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.