v70 R Skrevet August 22, 2010 Rapporter Share Skrevet August 22, 2010 skal bytte klosser bak på bilen,så eg lurer på om eg trenger noe spessial vektøy av noe slag, for og gjøre jobben? er det en grei jobb og utføre,noe spessielle ting eg må tenke på når eg gjør det?. Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 skal bytte klosser bak på bilen,så eg lurer på om eg trenger noe spessial vektøy av noe slag, for og gjøre jobben?er det en grei jobb og utføre,noe spessielle ting eg må tenke på når eg gjør det?. Greit å ha et verktøy som presser sylinderen tilbake :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 skru skru skru dem inn.. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet August 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 ja den må vel skrues inn pga handbrekket,men hvem er det som selger bremse deler til denne bilen i norge foruten møller? Hørte med meca, bilxtra og mekonomen,spørte de da om bremse skiver og klosser.De leverte kun 245mm bremseskiver bak til denne bilen,men på bilen skal det være 312mm bak.Bestilte nå klosser da,men de er sikkert beregnet på 245mm skivene med min flax. Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 vet ikke hvor du får tak i bremsedeler, men verktøyet til og skru inn caliperen får du på biltema Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg