Laz Skrevet August 20, 2010 Rapporter Share Skrevet August 20, 2010 (endret) Hei alle sammen! Da har jeg endelig fått meg til og starte en tråd om bilen min. Kjøpte den i mars i år, og har stellt litt med den siden da. Håper at folk vil komme med forslag og innspill til hva jeg kan gjøre med den :) Kan først begynne med litt info om bilen: Bilen er en 1995 modell, som har 304000km på telleren. Utstyr's liste: - 2,5 TDI 140hk. - 6 trinns manuell girkasse. - Airbag's forran. - Elektriske seter forran, (sjåfør stol med memory) - Klima. - Cruise kontroll. - ABS. Motor messig så er det satt i en KCR-powerbox. Sånn var den etter henting i Trondheim: [/img] Pr dags dato, slik: Håper folk rundt om på forumet kommer med tips til ting som kan gjøres. Noen ting som står på ønskelista er : - Nye felger. (Rs6 gammel type? - evt. andre merker?) - Tonede ruter rundt om. - Senk bak. (står bare senke fjærer forran) Kom med tips og forslag til ting som kan gjøres! :) "Edit; nå virker bildene :)" Endret August 20, 2010 av Laz Siter Audi - Lord of the rings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet August 20, 2010 Rapporter Share Skrevet August 20, 2010 Kjør på med justerbart senkesett og felger, så slipper du at den blir sigen i rumpa:) Bildene dine virker ikke forresten:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg