Gå til innhold

Åssen bil har du ?

Ranger emnet


remy

Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Yo, Remy!

 

Fegen du menne e! Ferrari æ itj så rent lite mildt vet e. Minj e lure nå feeegt på kosn bil du har e da!? Hvis itj du har en Chrysler Four-Twelve eller Buggatti EB 16 Veyron tykkje e du har driti d ganske så myy ut!

 

Sucker.

 

Cruise sjøl rundt i en Caddy som sjefen betaler for å driver med kjør-forbi-skryting!

Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peugeot 405 SRI med V12 quadturbo, 150 bar trykk, nos, 1 million hk, kompressor, wastegate, dump, boostcontroller, seter spesiallagd av nasa, bodykit fra trackstar, neon under, rattet til schumacher (bøffa), superretometer fordeler fra il tempo gigante bare at min er en spesialutgave som gir 112,5% mer effekt (0,5% mer enn i il tempo gigante), 22x15" felger med dekk fra en top fuel dragster, 10 torshov vinger oppå hverandre, senka 200mm, stabstag forran og bak (10 stk), 500mm bremser med 10pot kalippere, svæær stereo (bøffa annlegget som var på orange scene på roskilde) farge: samme som bluebirden til Asim.

 

Eller var det: Peugeot 405 SRI 1.9 125 hk, nm? uvisst

 

svææære 14" stålfelger med feeeete kapsler, eksoshale fra biltema i rustfritt stål 2,5", custom air intake (les: skrudde av hele dritten, neste skritt blir å drille masse små høl i luftfilter boksen), wunderbaum (5 stk) pluss terninger :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k2bjarne

Yo, Remy!

 

Fegen du menne e! Ferrari æ itj så rent lite mildt vet e. Minj e lure nå feeegt på kosn bil du har e da!? Hvis itj du har en Chrysler Four-Twelve eller Buggatti EB 16 Veyron tykkje e du har driti d ganske så myy ut!

 

Sucker.

 

Cruise sjøl rundt i en Caddy som sjefen betaler for å driver med kjør-forbi-skryting!

 

Hører ikke på Sidebruk du?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k2bjarne

Yo, Remy!

 

Fegen du menne e! Ferrari æ itj så rent lite mildt vet e. Minj e lure nå feeegt på kosn bil du har e da!? Hvis itj du har en Chrysler Four-Twelve eller Buggatti EB 16 Veyron tykkje e du har driti d ganske så myy ut!

 

Sucker.

 

Cruise sjøl rundt i en Caddy som sjefen betaler for å driver med kjør-forbi-skryting!

 

host pappagutt :D

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k2bjarne

Yo, Remy!

 

Fegen du menne e! Ferrari æ itj så rent lite mildt vet e. Minj e lure nå feeegt på kosn bil du har e da!? Hvis itj du har en Chrysler Four-Twelve eller Buggatti EB 16 Veyron tykkje e du har driti d ganske så myy ut!

 

Sucker.

 

Cruise sjøl rundt i en Caddy som sjefen betaler for å driver med kjør-forbi-skryting!

 

Skjønner ikke dritten av hva du menere jeg. Skriv så jeg skjønner deg, hold det bonde slengen ute hvis du vil diskutere...

 

Kjører bare min A4 som jeg hadde igjen fra før jeg flyttet, nettopp kommet hjem, må skaffe meg bil.... Vent så skal du se, blir noe som drar det meste, det kan jeg love :) Mer vil jeg ikke si..

Mvh

 

Rèmy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blir litt teit å stemple alle under 20 som ubrukelige rånere som ikke bør få kjøre noe sprekere enn golf. Jo mer penger en ungdom bruker på en bil, i desto større grad vil han/hun ta bedre vare på den, pleie den, og ikke ta noen sjanser med den. Politikken idag, spesielt med tanke på forsikring tvinger mange til å heller kjøpe seg et vrak til de er gamle nok til å faktisk ha råd til å forsikre en bil av en dyrere type. Hva skjer så da? Med en gammel bil er det ikke så mange hensyn å ta, den kan kjøres hardere, om den smeller, hva så?

 

Diskusjonen om hvilken bil som er verdt å anse som drømmebil, ferrari, porche, skyline, viper, eclipse osv. Det er vel bare bra at ikke alle liker det samme. Bil er smaksak, det blir for dumt og krangle om hva som er best.

Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remy

Vent så skal du se, blir noe som drar det meste, det kan jeg love :) Mer vil jeg ikke si..

 

jeg lo så jeg datt av stolen....

du er morsom.....

 

er du egentlig klar over hvor mye gromt det er her?

 

men er enig med deg på noen punkter. ferrari og porscher er gromt. skyline og. bmw merc og audi.

 

men så drar du inn en eclipse? hihihi....

 

en ting er sikkert, det koster PÆNG å bo i norge og kjøre grom bil!!!

 

 

kjører 80 sedan kompl ombygd til rs2..... mangler interiør, noen som har sedan skinn interiør? s2 eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Radic

Synes det blir litt teit å stemple alle under 20 som ubrukelige rånere som ikke bør få kjøre noe sprekere enn golf. Jo mer penger en ungdom bruker på en bil, i desto større grad vil han/hun ta bedre vare på den, pleie den, og ikke ta noen sjanser med den. Politikken idag, spesielt med tanke på forsikring tvinger mange til å heller kjøpe seg et vrak til de er gamle nok til å faktisk ha råd til å forsikre en bil av en dyrere type. Hva skjer så da? Med en gammel bil er det ikke så mange hensyn å ta, den kan kjøres hardere, om den smeller, hva så?

 

Diskusjonen om hvilken bil som er verdt å anse som drømmebil, ferrari, porche, skyline, viper, eclipse osv. Det er vel bare bra at ikke alle liker det samme. Bil er smaksak, det blir for dumt og krangle om hva som er best.

 

Greit nok. Men rundt om kring i verden har unge mennesker FÅTT lov, og da har det gått galt. Hvorfor skulle det være annerledes her??? Det er det ikke...

Mvh

 

Rèmy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår