remy Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by poploff jeg lo så jeg datt av stolen.... du er morsom..... er du egentlig klar over hvor mye gromt det er her? men er enig med deg på noen punkter. ferrari og porscher er gromt. skyline og. bmw merc og audi. men så drar du inn en eclipse? hihihi.... en ting er sikkert, det koster PÆNG å bo i norge og kjøre grom bil!!! kjører 80 sedan kompl ombygd til rs2..... mangler interiør, noen som har sedan skinn interiør? s2 eks? Ja, er nok klar over hvor at det er noe gromt her, men vil nok tro at det er en del "påskrytte" hester også. Vil påstå at 80 - 85% av alle som modifiserer bilen sin ikke er kapable til å gjøre det. Skal det trimmes, må det gjøres fullstendig og helt ut. Kan ikke bare bytte a,b,c og drite i resten, slik ALTFOR mange gjør. Og de fleste som hyler høyest om mest hester har minst hester. Lurer på om de i det hele tatt har hatt den på rulla for å se hva den bremser under perfekte forhold (temp, luffukt). Dro inn en Ecplipse fordi det var en som snakket om det. Hva ler du av? ? Haddu du fått kjør en 03 Eclipse GT Spyder ville du blitt våt i buksa, så ikke mas og tjas om biler du har sett i bilspill og på film, og ikke kjørt.... Du som holder på med 80 - rs2.... Spennende prosjekt. Mye igjen? Bare interiøret sa du ? Fått tak i en bra motor, så noen greie motorer til 17000,- og 15000,- her for ikke lenge siden.... Trimma quatro er desidert det kuleste ever (hvis man K A N trimme vel å bemerke) Siter Mvh Rèmy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 '98 Mitsubishi Carisma GDI også kjent som Satan-Himself hvorfor Satan-Himself spørr dere? la meg svare ved å vise et bilde av hekken Her er altså bildet Håper det svarte på noen spørsmål ... PS: 125Hk, 174Nm@3750rpm 1,8 liter og bruker 0.5liter mila@90km/t Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HIM Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Jeg lukter humbug av denne trådens skaper..... :) Siter 1992 Audi 100 2.3E 1993 Nissan Sunny 1.6SR 1990 BMW 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remy Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Lukt så mye humbug du klarer du.... Siter Mvh Rèmy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasb Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Porsche 944 TurboS Antar ca 300hk/400nm ærlige når jeg får den skrudd sammen. Og jeg likte ditt utsagn ang. 23 års grense for turbobil o.l Remy! Er noe sånne lover vi skulle hatt. Se på utesteder, de har gjort det sånn. Er nok desverre en grunn for det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Ja, ansvar og forfnuft er synonymt med alder...eller? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by funkes Ja, ansvar og forfnuft er synonymt med alder...eller? Regner med det var ironi ;) mange yngre enn meg er mye mer fornuftige.. mange eldre enn meg kjører som IDIOTER.. Den linja mellom alder og fornuft er kanskje ikke så tjukk som folk vil ha det til.. Men for meg kunne det første året med lappen gjerne vært pålagt å kjøre bil med f.eks. max 100hk.. Å dra det til 23år, synes jeg er drøyt.. lappen i 5år før du får sitte bak rattet på en sprek bil? Hva skjer da, når de som har gleda seg i 5år plutselig får kjøre rakett? Jeg mener det er nok restriksjoner gjeldene bil og sykkel som det er allerede i norsk lov. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Og jeg likte ditt utsagn ang. 23 års grense for turbobil o.l Remy! Er noe sånne lover vi skulle hatt. Se på utesteder, de har gjort det sånn. Er nok desverre en grunn for det.. fucku Ps. jeg er atten og kjører bil med 350hk.....BREMSA! Håper det irriterer deg. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 har for tiden er det en peugeot 205 86 mod, er så få hester i den at det ikke går ann og telle de. Skulle egentlig kjøpe Golf 3 1996 mod med 100 hester i dag, men neida, 2 timer før jeg kom dit hadde de solgt den.. Ska nok finne en anna før eller siden ;S Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Er ikke alle som har råd til a-å innen trimming/tuning derfor tar mange å gjør det de har råd til (bytte luftfilter ol.) De er jo ikke hjernedøde idioter for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osbekken Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Meg: Temmelig orginal porsche 944. Styrebil! -hadde vært fint med tårnstag og krengestag samt noen skikkelig harde dempere da... Siter '88 Porsche 944 Turbo S Silver Rose Porsche Club Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remy Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Nei, irriterer ikke meg. Men kanskje det irriterer deg da mangelen på erfaring i en gammal haug av en bil smeller i veggen fordi du ikke har erfaring nok til å kjøre den. Eller kanskje forsikrings premien irriterer deg for at du er så ung og skal ha så mye hester. Eller kanskje det faktum at du "tror" du har 350 hk, men har aldri bremset bilen i riktig luftfuktighet og temperatur irriterer deg, at du faktisk tror du har 350 hk pga at du har satt på dill all som skal øke hk dine så så mye. Kanskje det irriterer deg at den delen du satte på, ikke passet ditt turbo system, så du fikk motsatt effekt. Kanskje det irriterer deg å lese dette.. Jeg vet ikke, men jeg vet at du ikke klarer å irritere meg.. Siter Mvh Rèmy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Vel, et gammelt ordtak sier: It`s the man, not the machine! Selv: Golf 3 1,8i 90hk+ + kommer av alle de vanvittige oppdateringene jeg har gjort uten å vite hva jeg holder på med, siden jeg bare er 21! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by remy Eller kanskje det faktum at du "tror" du har 350 hk, men har aldri bremset bilen i riktig luftfuktighet og temperatur irriterer deg, at du faktisk tror du har 350 hk pga at du har satt på dill all som skal øke hk dine så så mye. Kanskje det irriterer deg at den delen du satte på, ikke passet ditt turbo system, så du fikk motsatt effekt. Kanskje det irriterer deg å lese dette.. Jeg vet ikke, men jeg vet at du ikke klarer å irritere meg.. Som sagt så er bilen min bremset, og i så riktige forhold som man pleier å ha når man bremser. Hvordan bremser du biler for at det skal være gyldig da?? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by triggerhappy Som sagt så er bilen min bremset, og i så riktige forhold som man pleier å ha når man bremser. Hvordan bremser du biler for at det skal være gyldig da?? Han er kun ute etter en krangel tror jeg;) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg