Trialmaster Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Neon CS på Finn.no :D :D :D???????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Uansett, da, så er det veldig kult at det kommer opp et nytt Neonprosjekt :) Vi er i ferd med å samle sammen folk til en liten Neon/Stratus klubb også, så du skal være hjertelig velkommen der :)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Nei det gjorde ikke det:P Kjører denne bilen fortsatt men nå skal den gjøres i stand for faren min:P Jeg skal ut og handle en ny neon i morgen så det blir projekt bilen framover. Kommer ny tråd snart :) What?! Kom du tilbake? Hadde jeg aldri trodd :P Ser frem til en ny tråd! :D Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Kjøper den CS'en, ikkesant???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Slapp av Trialmaster, han må nesten få se at du har skrevet det første xD Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xRisenx Skrevet September 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Ble nok ikke cs'en gitt.. Ble den med Xenon styling;) [ATTACH]33665[/ATTACH] Den her er en grei bil og starte projektet med.. Siter 95 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Wrecked 2010 96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Alive 98 Mod Chrysler Neon 1.8L SE - Wrecked 2012 96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Current Project Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Stakkars neon.. den som har mishandlet den på den måten fortjener ikke å ha en neon! Gjør oss en tjeneste å fix it :P Felgene passa bra da! ;) Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xRisenx Skrevet September 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Mishandlet på hvilken måte? Settet eller åssen det har blitt satt på? :P Ser en go del feil som må fikses i værtfall Og det værste av alt er at det er en 1.8l motor og girkasse -.- Gassen i bånn og sneila går i fra bilen haha Siter 95 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Wrecked 2010 96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Alive 98 Mod Chrysler Neon 1.8L SE - Wrecked 2012 96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Current Project Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Hvordan det meste har blitt satt på egentlig.. så på finn annonsen at spillern var litt rat montert og :P 1.8L bare?! Blir det motorswap da eller? :) Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xRisenx Skrevet September 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Ja det fikk jeg med meg.. Er noe rart det di folka har gjort.. Men hele stylinga er hel i værtfall så mange bare og montere det riktig og lakkere opp igjen.. Klart det blir motorswap, gjort det så mange ganger at det har blitt ei vane:P Tar max noen timer.. Har 2 1.8l or 2 2.0l motorer.. Har jo alt jeg nesten får gjort av trim addons utenom trim da seff.. Mangler bare et komplett overhalings sett med dohc stempler så jeg får 12.1 comp. Med det og datasprut så krysser den 200hp grensa så det blir morsomt. Kjøpt meg nye dempere, foringer til fjørene bak og får snart senke fjører så det er klart ;) Siter 95 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Wrecked 2010 96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Alive 98 Mod Chrysler Neon 1.8L SE - Wrecked 2012 96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Current Project Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Har ikke lyst til å skifte stempler til meg engang da? :P Kanskje du skal prøve noe nytt? :o Importere en kræsja SRT4 å ta motor å understellswap? :D 2.4L Turbo motor? Hadde vært no ;) Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xRisenx Skrevet September 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Du bor jo ganske langt unna da ;p Har tenkt tanken med har snakka med Chrysler Norge om og få godkjent bilen med turbo og det fikk jeg ikke. Ettersom 1gen neon bare kalosseri godkjent med 150hp. Har lyst til og få taki meg 2gen neon for di får du godkjent med turbo i norge :) Kjøre med turbo uten godkjenning er noe dritt vis du blir tatt, koster deg evig i moms og dritt. Siter 95 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Wrecked 2010 96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Alive 98 Mod Chrysler Neon 1.8L SE - Wrecked 2012 96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Current Project Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Har søskenbarn på Raufoss :P Så du gjør det jo sikkert unna på en helg? Får det jo godkjent hvis bremsene tåler det? Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xRisenx Skrevet September 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Det hadde sikkert gått det.. Men det må bli seinere en gang ettersom jeg har fult opp med neoner akkurat nå:P har 3 stykker og driver og ribber den ene helt for deler ;p Nope du gjør ikke det.. Kalosseriet må være godkjent med turbo.. Trodde det bare var bremsene før jeg også, men tok vist feil der. Siter 95 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Wrecked 2010 96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Alive 98 Mod Chrysler Neon 1.8L SE - Wrecked 2012 96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Current Project Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Hei, dere. 1. Det blir ikke 12:1 komp med dohc sempler. Det blir 10.5. Hvis du skal ha 200 hester, må du ha enten en porta dohc topp, eller en porta magnum topp. Større ventiler, crane 18's, 2,5" eksos, lth, udp, itb's, datasprut, Eagle rods med 12:1 comp stempler, dekka 1 mm. Kompressjon i seg selv, øker ikke effekten betydelig. Skal du øke kompet, er det billigere å dekke 1 mm, og få 10.3, enn 10.5 stempler til 500 dollar :) Uansett, så blir det spennende med prosjektet ditt :) Synes nå litt styling er kult, jeg da, men det skal ikke være di store åpne frontfangerne hvis det ikke sitter en serriøs intercooler der. Vinger har jeg alltid likt, så den må du gjerne beholde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg