Stian1983 Skrevet August 17, 2010 Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 Hei! Forrige uke skjærte det seg på bilferie i Tyskland. Min Audi A3 98 mod. fikk motorhavari på Autobahn. Bilen står nå på et Audi merkeverksted i nærheten av Köln. De sier motoren er gåen og de vil ikke sette inn en brukt motor der, bare ny. Vil ikke bruke såpass mye penger på denne eldre bilen. Lurte bare på om noen andre har hatt erfaring med dette? Evt. et verksted som kan skaffe og sette inn en brukt motor. Eventuelt om noen vet om et firma som kan frakte bilen til Norge slik at jeg kan ordne det her. Er ute etter å gjøre dette billigst mulig Råd mottas med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ixion Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Frakt biten kunne jeg vært litt behjelplig med, da jeg jobber i DHL. Hvis du vil kan du få E-post adressen til en kontakt i tyskland hvis du vil ha ett prisestimat på frakten til oslo havn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian1983 Skrevet August 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Takker for tilbudet. Men jeg fikk kontakt med et verksted i Tyskland som ville sette inn en overhalt motor til en grei pris. Så det blir nok til at jeg går for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Hva er det egentlig med nyere Audi og driftsikkerhet? Stusset på dette i helgen også, på en 30 mils tur så jeg 4 stk Audi ståene med panseret oppe på vegskulderene (og en Volvo 7 serie) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg