Gå til innhold

Flere som kjører Megane?


Slim!

Anbefalte innlegg

Vi har en megane 1996 mod, 1,6 rt.. speedo`n er fullt opplyst, varmeapparatet funker fjell, og bra støyisolert er den og! Mye bedre enn morfars 1.6 rn elns..!! i vår bil er dt "alt" av utstyr; soltak, varme i seter og ruter, osv osv.. har ikke noe å utsette på den jeg..! glimrende bil! overraskende romslig, og sprek! (ja, er 16Ventilern..) Og til dere som klager over varmen; trenger ikke stort til varme i frankrike :P men problemet er visst at registeret er fullt av spon(!!!!) Er dt på storesøsteren/broren, laguna, iallefall... (iflg mekanikerkolleger..) Problemet med tenninga er at den blir "infisert" av fukt..(gjelder spes på klde dager/"våte" dager.. std problem! :rolleyes:

 

Slim: Pen bil=) akkurat likedan som tanta mi sin:)

- V70 `98

 

(x) 2x 244, 2x 245

(x) 760 m/230FK

(x) 142 `69 ++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Jeg kjører 07 Megane CC svimlende 1,6L bensin, men grei ytelse for 1,6L.

 

En bil jeg fikk et meget godt tilbud på og derfor valgte å teste i 3 år. I tillegg til drømmen om hard-top cab. Vi bor i norge tross alt.

 

Påmontert sportskit (utv) og imorra skal den senkes 35mm. Jeg liker den godt. Ikke den saftigste motoren til Renault. Men så har jo generelt sett Renault i norge ikke vært kjent for det. i.o.m at de heftigste til renault koster såpass i norge at da kjøper man noe annet. Hatt den i litt over et 1/2 år men nå må tårnlagrene skiftes. He he

 

Setene er meget bra, det er mye digg i den som regnsensor, nøkkel-løs, klima også følger det faktisk med en cd spiller, hørte jeg et wooow?

 

Renault har mye bra, men har gjort noen tabber som alle andre merker, men blitt straffet på rykte sitt her i Nord ekstra hardt tror jeg p.g.a at folk glemmer faen ikke når de fryser ræva av seg i en splitter ny bil he he.

 

Edit: Her er bilder før og etter senking, betraktlig bedre spør du meg.

 

Før:

nkjco3t4jmdkxbmnoniz.jpg

Etter:

yjl5nhdyuz21rgwoizmm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...
  • 1 month later...

1997

El. vindu foran

El. vindu bak

El. speil

Soltak

Eu-ok

1.6e (e??)

 

De få tingene jeg har og utsette på den må være at den trenger ca 20cm nytt stål (2 små hull) på venstre bakre kanal og det må gjøres noe med lakken da klarlakken har flasset av på taket, men fikser det til sist og det er en svak (så vidt hørbar) klunkelyd fra venstre fremre hjørne, skal få sjekket det idag.

 

Har ikke så mange planer for den inntil videre da den er en ren bruksbil og jeg har en Volvo 460 som skal fikses og selges først.

 

Har bare dette bildet inntil videre.DSCN0787.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår