Gå til innhold

Flere som kjører Megane?


Slim!

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Fin den der. Får håpe jeg får noen felger på min til sommeren. Er spent på hva det vil gjøre med inntrykket av den.

Tommy: Se på dette bildet. Åpenbart er det bilde av dashbordet mitt med bilen i gang (tatt uten blits). Jeg synes det er veldig mørkt. Bensinmåleren og motortemp'en er faktisk litt vanskelig å få øye på (litt lettere å se i virkeligheten enn på bildet, men resten er veldig likt). Er deres også så mørkt også?

 

Megane dash

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamsen og de har en megane stående og som de kjøpte inn slik at jeg sku få øvekjøre...og den er akkurat like mørkt...bare vent til nøklene og startsperren begynner å svikte deg når d e kaldt...da e d lurt å ha noke kompiser i elektronikk verden..fort et par lapper hvis du tar den på merkeverksted og de omprogrammerer den og etteret par mnd etter så e d på an igjen..men streit bil å kjøre..tikker og går som en klokke når den først starter..:)

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøklene blir d bare dårligere og dårligere signal på..i begynnelsen va d helt konge men u måtte lissom peke rikti retning..men ene av to nøkler virker nesten isje i d hele tatt..og den andre virker når den vil...mamsen jobber på esso og hon preiker me folk tit og ofte som har d samme problemet...men når en renault forhandler "omprogrammer" nøkkelen og mottaker..så virker den perfekt et par mnd tid...så pass på å få på papir en slags garanti..for d ska jo holde lenger enn et par mnd...men ka som egentli skjer har eg ingen peiling på..

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter omprogrammering er d faktisk ganske mange metrene den tar..sikkert 7-8m og d e bra i denne bilen..hehe..og da kommer jeg fra sidenene bakfra og forfra...og hvis ik nøkkelen funker så får du farken ikke bilen av flekken..så da står du der me pikken i fatle og flor ut i luften..hehe..

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke si at eg har lagt så mye merke til d egentli..men har merket at d tar lang tid i forhold til den andre bilen vår (BMW 525 2004) men d kan ikke sammenlignes allikavell...men hvis eg tar i forhold til kompiser som kjører carina e, colt, galant og mx3 så e d veldi forskjell ja..er en go del dårligere i meganen..

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten stå litt opp for Megane her. Varmeapparatet mitt kan sammenlignes med en støpejerns ovn :-p Det holder varmen godt. Når jeg var ute å kjørte her om dagen hadde jeg varme bryteren pekende rett opp og jeg satt uten jakke.

 

Jeg kjenner til "problemet" med nøkkelen. Forfra og fra sidene går det an å åpne den fra ca. 3 meters avstand. Bakfra går ikke (kanskje om du sikter veldig godt inntil ruta). Egentlig er jeg happy over å slippe å sette nøkkelen i låsen å vri om. Fjernstyrt sentrallås er digg. Hadde vi ikke visst at de fleste biler har mye bedre rekkevidde på det der hadde vi nok ikke nevnt det en gang.

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikkke 1996 modell dere har også da (trodde det var den første)? I min så er varmebryteren trinnløs.

 

Bilen er fin på bykjøring, men langt fra noen racerbil og rimelig dårlig støyisolert. Satt på i han som kaller seg nimda sin E230 1987 modell på fredag og der var det betydelig stillere i 100km/t enn det er i min.

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Originally posted by algaman

angående svakt lys i speedometer området på meganen..koster flesk å fikse...vi sku ha skiftet en lyspære..jaja..800 kroner røk te d der..da koster sikkert lyspæren 5 kroner...tjoho..

Kjøpe pære selv og sette den inn = 10 kroner ;) Tror jeg ville sliti litt selv da for å spare 790,-

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja...seff...ser for meg mamma som er stolt og fornøyd kjører rundt i sin splitter nye bmw, går og kjøper den pæren, for å så sitte seg i gamle bilen av en Megane å bruke maaange timer på å prøve å sette den inn. jaja...dt skjer heller før at skyline blir automatisk godkjent i norge uten noke dikkedall ;)

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår