omega kai Skrevet August 17, 2010 Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 hei jeg har problemer min 2 liter,og ønsker nå å sette inn ny motor. passer motoren fra calibra,den er tverstilt men kan denne snus vis jeg kjøper meg en komp.calibra har jeg de fleste delene jeg trenger da? håper noen kan svar meg på dette,så inkjøp kan starte er det noen som kjenner om noen som setter inn motorn for meg i oslo akershus området Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 17, 2010 Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 Er en del mer jobb ha inn en Calibra motor. Må bygge nytt motorfeste, mener det var det venstre. Er ikke plass til fordeleren så da må du isåfall enten få tak i en motor med dis tenning (uten fordeler) Osv osv.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg