matros72 Skrevet August 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Nå har jeg hatt sunt alt frammi motorommet,å renset kontakter å skiftet det som var av vacum slanger å veivhusventilasjons slanger.Motoren fungerer nå bedre en noen gang.starter mye lettere,går rent på tomgang å ingen nøkking.Så nå håper jeg ting er i orden.Bare å få gjort noe med ventiltikkingen nå,så summer motoren fint:) Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Åh! Godt å høre! :) Så det var vakum-greiene som var problemet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Ja vil tro det var noe vacum lekasje et sted ja,men aner ikke hvor. Skiftet ut det som var av slanger for å være sikker,så for jeg over alt av kontakter med elektrospray.Hadde ut alle plugger,og sjekket pluggledninger,så var ikke stort mere å få gjort..Men bilen ble ivertfall frisk:) Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Hvordan renset du kontaktene med elektrorens? Sprayet du de helt ned, slik at de var gjennomvåte eller bare en lett sprut? Det er så mange som forteller forskjellige ting, og evt hvor lenge burde jeg vente med å koble det på igjen? Til alt har fordampet? :) (Mange spørsmål her :P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Jeg sprayet de så d rant av de jeg,å koblet kontaktene til igjen med engang. Ingen fare med d. bilen min ble ivertfall krute god:) Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg