MRoZONE Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 plutselig i dag begynte bilen og hakke litt ved gass påtrag, og høres ut som den står og putrer (spytter) på tomgang. og den er veldig treg og hakkete når jeg ruser den. noen som har noe formening om hva det kan være. virker som den går på 3 syl. så skal teste med nye plugger når jeg kommer hjem... Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1ffern Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 mulig det er tenningsmodulen din :) Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet August 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 virker som den går på alle 4, under panseret er alt stille og rolig som før, men spytter og høres nesten grom ut i eksosen. når jeg ruser den opp så hakker den i luftfilteret og er veldig treg med og komme til topp. men motor høres fin ut foruten at den er treg og rar lyd i luften. Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1ffern Skrevet August 17, 2010 Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 hadde det slik når tenningsmoduln min gikk. hakket å gikk utrolig dårlig. hørtes ut som den v8 bila Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg