Volvojenten Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Pga økonomiske årsaker er jeg nok nødt til å bytte ut min kjære XC70. Jeg vurderer å bytte den inn i en C30. Jeg syns bilen er en fin bil, men det jeg tenker på er sikkerheten. Da XC70'ien er litt høyere enn vanlig og litt lenger i fronten enn C30 så er vel den tryggere? Men C30 er vel forholdsvis trygg den også? Jeg liker meg best i store biler, og XC60 er drømmebilen, men den er altfor dyr for meg! XC70'ien er en 2007 modell og C30'en blir isåfall en 2010 modell. Noen som har noen meninger om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 http://www.euroncap.com/tests/volvo_c30_2007/280.aspx Volvo c30 har 5 stjerner i euro ncap, så det skal være en sikker bil. Alle nyere biler er svært kollisjonssikre, med unntak av enkelte kinesiske og russiske modeller... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per_karsten Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Plass messig så er jo c30 en katastrofe i forhold til xc70`en, men det er du kanskje klar over. Men trenger du ikke mye plass så er jo C30 greie biler da, sikkerheten er BRA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigve88 Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 c30'en er faktisk overraskende lang i fronten.. så vil ikke tro det er så stor forskjell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Kan være greit å sjekke datoen før ein poster. Denne tråden er litt gammel no. Volvojenten har ikkje vært her inne siden denne tråden vart oppretta. Er selfølgeligt lov å poste i gamle tråder! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg