TurboAlven Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 denne bilen har 2 dører for mye :) litt tøft med trimma turbo diesel i golf2 :D Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Heeeeeeeeeeelt sikker på det? :D ganske så sikker:P hvis du bor i hurdal og hadde en audi 80 el 90 cupe i garasjen.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Takk ja skulle vært 2dørs :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 ganske så sikker:P hvis du bor i hurdal og hadde en audi 80 el 90 cupe i garasjen.. hehe Stemmer :D Savner det senkesettet nå som jeg har kjøpt meg Golf igjen.... Den er 3 dørs :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 hehe :D funker som bare det enda stivt som ett helvette:P bilen slipper trykket til å med etter jeg blokkerte ventilen du sa:P noe anelse om hvorfor? kan det være toppakning for den er litt for glad i vann:P noen som har noe tips til å få den til å lade 1bar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg