hAUGENSTUAmOTORKLUBB Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Jeg jeg vurderer å kjøpe bestis 91mod Volvo 440, og lurer på hva slags styling som passer til den. Er det noen som har noen bilder av styla 440ier, og tips om styling til den? Siter www.motorklubben.com Haugenstua Motorklubb. For alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 kjøp heller 460n jeg selger! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 For all del ikke kjøp den type bil 400-serien er noe dritt, har hatt en 460SE 2,0L i 1år, har aldri at så mye problemer i mitt liv som jeg hadde med den, det er renault motor og kasse i den, det finnes ikke stayling til den, det er rett å slett en stor dritt bil!!:confused: Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Kommer fra en som kjører Golf! u Go Girl! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 golf fungerer i hvertfall, og det er uante styling muligheter for de som vil, begge er jo fwd .. Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 som man ser er jeg volvomann, men ville gått for golf fremfor 400 serien.. det er ikke ordentlig volvo og golf vil nok klart være et bedre kjøp Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hAUGENSTUAmOTORKLUBB Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Hihi, jeg kjøpte den. Greit å være litt orginal da! Drittbil, lort og faenskap, ja. Men RÅNEBIL skal jeg få den til! =) Siter www.motorklubben.com Haugenstua Motorklubb. For alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 går en knall grønn 440 som er styla i gjerstad (aust agder) litt tøff faktisk.. men har ikke bilde av den... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg