GOLF/TIC Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Noen som veit kor jeg kan få tak i det...eentuelt noen som har tegninger av ei Mk1 Gti Topppakning på autocad:).... Trenger noen tips..hvor tjukk er den orginale topp pakningen??? skal begynne å montere turbo i dag....Trenger tips fort..:).. ka blir kompen med dobbel pakning?? kan jeg bruke g-60 topppakning?? noen som har en billi poppoff ventil til meg?? Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Ingen?????? Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 trodde du skulle selge turboen og manifolden din eg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Fått tak i en anna turbo,,,med anna manifoil...manifoilen er feil vinkel på kommer for langt ut i siden...er bare å byffe om men har ikkje tida for øyeblikket...Så kjøpte et kit som har stått på en corrado...kommer til å ladde opp til ca 1.0 bar....kjører til d står:):) Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 e blåste topp pakninga mi i går,kjøpte golf 3 tdi pakning så e skal ha på i løpet av uka,den skal vell holde ei stund Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 hehe:D ser ut som noen har kastet en vinsj i fleisen på den golfen din hehe Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by svaggen hehe:D ser ut som noen har kastet en vinsj i fleisen på den golfen din hehe :roll: hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by GOLF/TIC Noen som veit kor jeg kan få tak i det...eentuelt noen som har tegninger av ei Mk1 Gti Topppakning på autocad:).... Trenger noen tips..hvor tjukk er den orginale topp pakningen??? skal begynne å montere turbo i dag....Trenger tips fort..:).. ka blir kompen med dobbel pakning?? kan jeg bruke g-60 topppakning?? noen som har en billi poppoff ventil til meg?? Og hvorfor i alle verdens vie dager skal du kjøre med poppoff??, du har da wastegate på turboen bruk den, poppoff blir jalla deluxe, da du ikke bygger ekstremt.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg