Gå til innhold

anlegg i polo

Ranger emnet


chrislia91

Anbefalte innlegg

jeg har en polo som ejg gjerne vil ha anlegg i:respect =)

men jeg har ingen kompetanse på hva jeg vil ha eller hvorfor, jeg vet bare at jeg vil ha et anlegg med litt trøkk i.

jeg har ett budsjet på 4-5000.

noen som har noe tips?

evt noen som vet om noen bøker eller nettsteder med demonstrasjon på hvordan man legger opp høytalerene?

på forhan takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budsjett på 5000? tror du må spandere litt mer penger, en ny begynner feil er å kjøpe flere kanalers forsterker og bare drive subb på forsterkeren. Då e det bedre å kjøpe monoblokk. Tips til ka du skal kjøpe, det eg kjøpte for en billig peng på qxl faktisk som funker FETT! e desverre borte, eller forsterker og kondensator ligger der ennå, men ikkje subben. Eg bruker de orginale høytalerne i dashbordet og noen 6*9 høytalere i hattehyllen også har eg 7200 serien av Pioneer. Veldig fornøyd med dette anlegget. betalte vell totalt 7-8000 for alt av anlegg, men meteriall til kasse og maling så kom det vell totalt på 10 000...

 

så eg ville tatt budsjette opp noen lapper ;)

 

bedre å bruke for mye enn for lite på anlegg siden anlegg kan du ta med deg fra bil til bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Du kan bygge helt greit anlegg til 4-5000 kr, HVIS du har cd-spiller linjeutganger. og kjøper brukte forsterkere og bassere, evt finne gode tilbud.

 

Kabler får du i komplette pakker overalt med pris på ca5-700kr. velg alltid tykkere strømkabler enn du egentlig trenger. jeg anbefaler også og oppgradere "the big three", for å gjøre strømnettet i bilen bedre.

 

kjøp monoblokk, 10/12" basser og høytalere i hatthylla og en 2kanalsforsterker til å drive dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår