AntonGolf2 Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 (endret) :polish:Da blei det senator B på meg. blir henting i morra. Lurer litt på om hvor det er deler osv til denna da den har stått lenge og trenger en del. er en 3.0 12v 1987mod autolat.:polish: Endret August 8, 2010 av AntonGolf2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AntonGolf2 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Da er bilen i hagan. Lurer på en del ting :) er digitale målere på den. men lyset er svakt og på en måte forvrengt så ser ikke hvor mye bensin det er osv. er det bare dårlig kontakt ? varmeapparatet funker heller ikke da sikringen er ok mulig noe har kilt seg. Og fører døra vil ikke opp så det er dukes of hazzard vær gang jeg må inn og ut av bilen.. Noen som føler seg hjelpsomme :)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 http://www.opelhugg.no har sikkert deler.. Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AntonGolf2 Skrevet August 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Har sjekka med dem. var ikkeno der gitt :/ tenkte og sjekke hos irmscher. men det brenne jo høl i lommeboka.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AntonGolf2 Skrevet August 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Noen som trur at calibra bensinpumpe passer over på senator ? da min røyk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Noen som trur at calibra bensinpumpe passer over på senator ? da min røyk nei er ikke bare å ta en bensinpumpe fra en annen bil og sette i. kjøp en ny original en. Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet April 13, 2011 Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 jo de passer;) bruker senator bensinpumpe på 8v motorn min å det funker gull;) samme pumpe.. på mange av de eldre opla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg