Gå til innhold

Dørtrekk, lykter og diverse..

Ranger emnet


PiNkAnGeL

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg en 96'VW polo colour Consept og skulle ha dulla den litt opp.

Hvor får jeg tak i nye lykter?

Har også behov for ett av de derre høytalerfestene/lommen på sjåførsiden fremme.. Var røska ut på min.. Hanskeromluke vil jeg også gjerne få tak i..

Er det best å oppsøke en bilskrotplass å lete der eller kjøpe nytt? Isåfall hvor kjøper jeg nytt?

 

Andre råd og tips om hva jeg kan gjøre med bilen takes også imot med stor takk:)

VW polo 1996 (nye prosjekte mitt)

VW passat 1990 2.0 GT 16v stv

Chevrolet Monte Carlo

 

Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BSbilder skal jeg ALDRI handle fra igjen. Never ever. Fikk naldri sideskjørta jeg bestillte til passaten.

 

Men fant noen på styling-tech.no, og dit kan jeg dra og bestille selv. Tror det blir krom angels frontlykter, etter som jeg har krom bak. Sabo mente jeg burde ha sorte.. Og er litt enig i det også, men da må jeg kjøpe nye baklykter også..

 

Skal inno den lokale hugger'n i morgen å få i diverse deksler og andre duppeditter som mangler inne i bilen.. Spent på om de har noe..

VW polo 1996 (nye prosjekte mitt)

VW passat 1990 2.0 GT 16v stv

Chevrolet Monte Carlo

 

Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jo veldig bra ut ;) håper for din skyld at det ser like bra ut i vognkorte :P

 

Lykketil på EU, går nok bra skal du se ;)

 

Vist det e noe på bilen du skal bytte ut så send meg gjerne en melding på ka du selger ;) for. eksempel: bad-looken, skal du beholde den?

 

 

Mvh: Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok ikke selge noe av det som er utvendig på bilen.. Hun som hadde bilen før meg prøvd, ser ihvertfall slik ut, å bygge en bil for DB-drag, så er en del fiksfakserier innvendig, slik som innebygd basskasse i bagasjerom, noe jeg ikke synes var særlig pent. Mangler alt av plastikk og slikt som skal være der bak. Samt det mangler en del deksler innvendig pga stereo.. Lurer på å kvitte meg med basskassen (om jeg får den ut)..

 

Senkingen du mente på ang vognkortet?

VW polo 1996 (nye prosjekte mitt)

VW passat 1990 2.0 GT 16v stv

Chevrolet Monte Carlo

 

Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet på EU ble 3 1'er feil og 3 2'er feil..

2'er feilene var parkbrems, for høy co2 og rustangrep på ett bremserør.. 1'er feila var rust i kanalene( :( ), skiltlysene og tuta.. Tuta bytta jeg dagen før kontrollen og visste den funka.. Bare han fyr'n som ikke trykka hardt nok.. ;)

 

Noen her som vet om hvilken annen polo jeg kan bruke hanskrom og sikringsluke fra? Fant på hugger'n, og tror bilen var en 97/98 modell, men disse passa ikke...

VW polo 1996 (nye prosjekte mitt)

VW passat 1990 2.0 GT 16v stv

Chevrolet Monte Carlo

 

Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår