SStrand Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Hei. når jeg skur på lyset på ene siden blinker bare xenonlyset også slokner det helt. Xenonen er ettermontert ( Larsen HID ) Noen som vet hva som er galt?:) Siter - Mercedes S210 e220 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Bytt om pærene for å teste Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 6, 2010 Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 jeg skal ikke si det helt sikkert, men jeg hadde samme greia på min en gang og da mener jeg det var jordinga som ikke var helt bra bare, bare gå over alle kontaktene dine :) håper det ordner seg. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 hatt problemet selv, da var det "transformatoren" som var ødelagt.. Bare blinket i pæra og det var det.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 14, 2010 Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 Har vært plaga med at releèt på H4 xenon dauer hvertfall... Garantisak heldigvis. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg