saab9000 Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Jobber somsagt med Volvo og Ford. Men klarer ikke å bestemme meg for bil. Vil ha noen som det er litt krutt i, og at det sitter bra på veien. Noen forslag? Kikka litt på Ford Fiesta ST, men er ikke turbo. Som jeg gjerne vil ha, siden det da er lettere å gjøre noe med! Takker for svar! :) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Ford Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 volvo selvsagt, samme som ford bare med komfort, tidløs design og god 2. hånds verdi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Kan jo ikke kjøre traktor... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Denne er jo relativt frisk, dog uten turbo trur jeg? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21748937 Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Hva skal du med en sprek forhjulstrekker? Hva med en 940 turbo? Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg