balrog Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Heisann Byr det på noen problemer å sette på et 210mm svinghjul på en miljøturbodiesel som bare har et som er 200mm? Eller er det bare å mekke på, og slenge inn en 210mm clutch etterpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
balrog Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Ingen som kan svare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by balrog Ingen som kan svare? tja, så lenge det ikke butter i mot noen plass så burde vel det gå? nå vet jeg ikke hvordan girkassehuset ser ut på kassa du skal ha på, men det pleier å være en fordel om svinghjulet går klar av innmaten av kassehuset :-) evt. sjekk svinghjulene mot hverandre, hvordan er de annereles bortsett fra diameter? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
balrog Skrevet Februar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Ja, det er jo en fordel. Jeg tror det er kun den innvendige diameteren som er forskjellig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
balrog Skrevet Februar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Heija Da vet jeg at det skal gå; det eneste som er forskjellig er at 210mm svinghjulet sitter i flere bolter enn det litt mindre, og at den indre diameteren er 1cm større.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilmh Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Også må du huske at det sitter andre typer styrepinner der, men da kan du vel bare få en eller annen til å dreie nye til deg!! Siter 83 Golf 2.0 GTi,86 Golf GTi 16v,98 Suzuki GSXR 600,92 Subaru Legacy Turbo, 02 Kawasaki ZX9R Ninja,00 Bora stv 1,9 TDI 4 motion, 83 Audi 80 Quattro Prosjekt,01 Polo GTi 16V, 86 Golf Gti 16v, Saab 9-5 Turbo,KTM LC4 640 Supermotard. doh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg