stoffern89 Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Hei! Min astra f 1,6 16V har en merkelig feil. Idet jeg trår såvidt på gassen når jeg kjører på lavt turtall i rolig fart, virker det som om bilen kveles i ett sekund før den kommer seg, samme etter kløtsjing når jeg legger inn nytt gir... :S Den bremser liksom opp i ett sekund når jeg trår på gassen, før den går som normalt igjen.. Noen som vet hva det kan være??? Siter -Audi 80 Avant `94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 rens tomgangsmotor, om ikke det funker prøv med ny LMM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoffern89 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 rens tomgangsmotor, om ikke det funker prøv med ny LMM. Hvor sitter denna tomgangsmotoren? :P Siter -Audi 80 Avant `94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BillaBoo Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Sjekk innsugsslangene for falsk luft. Får den for mye luft den også føles som om den kveles. bare se etter sprekker i gummien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg