LilleGud Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 det var en JÆVELIG strøøøken Skyline GT-r 33 Vspec der da ! :D var til salgs for 475000,- ink. avgifter ! Nyyydelig bil ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 Originally posted by LilleGud det var en JÆVELIG strøøøken Skyline GT-r 33 Vspec der da ! :D var til salgs for 475000,- ink. avgifter ! Nyyydelig bil ! Var den der på lørdag?? Den så jeg ikke noe til. Ikke Dahlback og den super EVO`en heller... Det råeste jeg så var vel en standard Supra og en vanlig Evo6. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 Originally posted by famir Var den der på lørdag?? Den så jeg ikke noe til. Ikke Dahlback og den super EVO`en heller... Det råeste jeg så var vel en standard Supra og en vanlig Evo6. Det klart råeste på banen, var en sinsyk Audi Sport-Quatro Den la en breisladd rundt hele langsvingen, med Firehjulstrekk. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 Den hvite klikkfaen Quattron som endte i sanda engang? Den med kjølere bak? For et monster, det var tøft å se den de få rundene den var på. *klappe* Ellers hadde jeg det helt topp den dagen, gleder meg til neste år! Men mest av alt, så gleder jeg meg til det årlige Japsetreffet :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 Ja den Audien glemte jeg. Men den veide ikke opp alle forhåpningene mine jeg hadde for råe biler som skulle komme. Jeg gleder meg også til Japsetreffet til våren! Det er det beste treffet jeg har vært på foreløpig. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 Originally posted by famir Var den der på lørdag?? Den så jeg ikke noe til. Ikke Dahlback og den super EVO`en heller... Det råeste jeg så var vel en standard Supra og en vanlig Evo6. Skylinen stod i Pitområdet hele lørdagen. Det er Japansk Sportsbil Import fra Haugesund som selger den. Det er ganske rimelig hivs du takler høyreratt! Jeg har siklet på den selv, men skal bare ha en bil, og da er det slitsomt med parkeringshus og bompenger, forbikjøringer og div med rattet på gærne sida! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 Syns den NSX`en som stod inne på standen til TS og Be 4 You var rimelig tøff, den gikk bra også. PAa NSX stod det på skiltet foran. Men var skuffet over at det ikke kom noen superevo, dahlback eller noen andre svenske verstingsbiler... Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Quattron var jo bare helt brutal, da den beggynte å yppe å bromme på ruud så syns jeg ruud lå plutserlig Langt bak å holdt seg me de andre kara... feiga han ut mot råningsen mot Quattron? så han sitt stikk å måtte ta halen mellom beina? *flire* Men ellers Heftig der borte masse knalle biler....Keep up The Good Work! Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Bra treff ja! Audi S1 er jo helt konge! Ikke alle med 4wd som kan ligge brei rundt hele langsvingen! :D Artig å se Be4u volvo`n, TS og ruud (for-hud) knive utpå der samtidig. Ganske så likt på sletta, men TS dytta dem rundt i svingene! Alt i alt er bra treff syns jeg! (var KUN tilskuer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Originally posted by eirikoo Skylinen stod i Pitområdet hele lørdagen. Det er Japansk Sportsbil Import fra Haugesund som selger den. Det er ganske rimelig hivs du takler høyreratt! Jeg har siklet på den selv, men skal bare ha en bil, og da er det slitsomt med parkeringshus og bompenger, forbikjøringer og div med rattet på gærne sida! Er ikke så ille når du får prøvd det over litt tid. Det mest negative er nok bomringen men da er det bare å kjøre på manuell. De strekker seg alltid inn for å ta imot penger:D. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Er det sånn at det bare er 2 Skyline'r i landet? Er ikke så dreven på dissa japanske bila, men er det ikke noe med saker og ting i forhold til miljøkrav og greier på denne ultrafete Nissan? Får man den ikke med venstrestyring? Så det stod en på Autofil-messa også... Men syns ikke den var SÅ pen... Kunne godt ha vaska den! :) Hørte også om en med 1018 hest i som GReddy hadde tukla litt med. Burde fløtte seg greit det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 17, 2002 Rapporter Share Skrevet September 17, 2002 Originally posted by Pug106_S16 Får man den ikke med venstrestyring? Skyline ble aldri produsert med venstreratt, men det finnes ett og annet firma som bygger de om til høyreratt. Ett ligger bla. i Finland. Originally posted by Pug106_S16 Så det stod en på Autofil-messa også... Men syns ikke den var SÅ pen... Kunne godt ha vaska den! :) Dette var vel den første som kom til Norge, en R33 GTR. Den er ikke den peneste bilen i verden, men den er jo drittøff!! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg