mtb2003 Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 (endret) Vurderer og selge min 740.. Så lurer jeg på hva dere ville gitt for den? 1990 modell sedan, Antrazit Grå. B230F Edit: nye bremser foran. Slanger, klosser, calipre. Årsavgift betalt, Eu-ok nå nettopp. Er US-import, så speedometer er miles, men gådd ca 290.000 Nye vinter og nye sommerhjul. (stål på vinter, Phoenix 15" sommer) AC, Cruise controll elektriske vinduer overalt sentrallås (3 dører, ene låsen var ødelagt, så satt inn manuell lås høyre bak) Litt understellsrust sa di på sist EU-godkjenning, ellers er det en rustflekk midt på venstre bakdør, og litt rust øverst ved fronruta.. Edit: Ny dynamo, ny eksos, Nye baklykter, bærekule skiftet(skal skifte den andre), foringer i casterstag skiftet, kanskje skifter jeg støtdempere rundt om og. Mer å vite? spør. Endret August 3, 2010 av mtb2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Vurderer og selge min 740.. Så lurer jeg på hva dere ville gitt for den? 1990 modell sedan, Antrazit Grå. B230F Edit: nye bremser foran. Slanger, klosser, calipre. Årsavgift betalt, Eu-ok nå nettopp. Er US-import, så speedometer er miles, men gådd ca 290.000 Nye vinter og nye sommerhjul. (stål på vinter, Phoenix 15" sommer) AC, Cruise controll elektriske vinduer overalt sentrallås (3 dører, ene låsen var ødelagt, så satt inn manuell lås høyre bak) Litt understellsrust sa di på sist EU-godkjenning, ellers er det en rustflekk midt på venstre bakdør, og litt rust øverst ved fronruta.. Mer å vite? spør. Beregning: Snittpris av bilene i listen: 24 082 'Kompensasjon for km': 1 667 Antatt prutningsmonn (5%): -1 204 Antatt verdi på bil: 24 545 http://www.dinside.no/104523/hva-er-bilen-din-verdt/?id=104523&kalk2=&merke=1062&modell=1427&kjoerelengde=290000&aarsmodell=1990&type=10&fritekst= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 den beregninga er helt på bærtur. 15-18K kan du nok få solgt den for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Bilder er jo ikke dumt. Men 20k maks, om den ikke er eksepsjonelt fin. Og definer understellsrust? Hull i rammevang, eller litt overflaterust på bærearmer? Har foresten sentrallås til deg for en rimelig penge om du vil fikse det før salg. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtb2003 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Bilder er jo ikke dumt. Men 20k maks, om den ikke er eksepsjonelt fin. Og definer understellsrust? Hull i rammevang, eller litt overflaterust på bærearmer? Har foresten sentrallås til deg for en rimelig penge om du vil fikse det før salg. Det var pga rust at jeg måtte bytte alt av bremser foran, men bortsett fra det så er det ingenting som er gjennomrusta, det er bare overflaterust ellers. Ingenting farlig. Hva skal du ha for sentrallås? Kunne fått til begge bakdører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg