Zer0z Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Hei. Jeg kjørte opp en bakke med ganske bra fart, så jeg girte til 4. Jeg slapp clutchen kanskje litt fort, men når jeg ga på etterpå så mista jeg motoreffekt. Det kom rare lyder av motoren ved gasspådrag. Hastigheten sank gradvis nedover, så jeg svingte av ved første kryss på toppen av bakken og inn på en parkeringsplass. Da stoppet motoren. jeg så neddi og regreim og starter går rundt men den vil ikke tenne. Hører også at bensinpumpa starter. Jeg frykter det kan være motorstopp, siden det røyk av oljen og vannet kokte. Noe tips? Siter - 96' Volvo 940 LT - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zer0z Skrevet August 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Det er sprekk i motoren min ja. hehe. Men lønner det seg å handle inn en ny motor, eller bare selge bilen som den er ? http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1185689;Modified=1280857531 Siter - 96' Volvo 940 LT - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg