bjirn Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Greit nok.. Gått langt... Men allikevel? http://www.motorborsen.no/showad.asp?recno=138957&ressort=BI&adtype=S køddeannonse? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Hadde jo vært kjekt. Du kunne ikke tenkt deg å RINGE vel ? Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Kanskje et firma som bare vil bli kvitt en bil de har til overs.. Evnt så er det mange andre mangler på den som de ikke gidder å oppgi. Ring og hør :) Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by ivers Hadde jo vært kjekt. Du kunne ikke tenkt deg å RINGE vel ? Jeg er døvstum Eller så er jeg ikke så glad i å ringe, og vet ikke hva jeg skal spørre om heller... Dessuten vil jeg vite meningene til folk her om motoren tåler såpass eller ikke. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Det minner meg mistnekelig om importbil dette... Tviler også på at det er et firma. Det er kun et mobilnr som er oppgitt. Det pleier som regel å være et fast nr også. Aner ikke når det gjelder motoren. Hvorfor er bildet merket med engelsk adr? Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by bjirn køddeannonse? Har den umiskjennelige duften av 30-årsdag over seg, ja :) Tviler sterkt på at en bil annonseres ut til under halv listepris nesten uansett kmstand... Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 tror ikkje den anonsa der er reell.. står mye kødde anonser rundt om.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg