knubjos1 Skrevet Juli 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 Hei,da har jeg vært å handlet bil og det ble en coupei fra 2004.Lurer på om noen her kan hjelpe meg litt her.Når jeg girer i fra 3 til 4 eller fra 5 til 4 raskt så raper den litt.Men vist jeg girer rolig smetter den uten lyd i 4 giret.Kan det være giroverføringen som er litt slitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 hei. hatt en 03 modell i 2006, den var da 3 år gammel. på den hadde jeg samme problem, om jeg giret virkelig fort.. Fikk beskjed av verksted om at den hydrauliske utløseren til clutchen ikke holdt følge og at jeg måtte ta det litt med ro med giringen :drunk: Byttet den inn i en helt ny en og der var ikke problemet, så tipper det stemmer som de sier. mulig det er lavt væskenivå, eller utslitt clutch sylinder/stempel gått langt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knubjos1 Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Hei,den er gått 87oookm.Hva mener du jeg skal prøve først? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Hehe! Gratulerer med ny bil! Det der er gamlebilen min det - jeg som eide den før han du kjøpte den av. :) Han har gjort mye rask og rusk med den, men godt den i det minste er i live! Når det gjelder girproblemet kan jeg ikke hjelpe deg med noe mer enn å bekrefte at den var 110% i fin stand med absolutt alt fra motor, gir, understell til foringer, eksos og dekk, drivverk osv når den ble solgt på 69'000km. Så følg med, i tilfelle han har kjørt den hardt på mange måter. Er det fortsatt den gamle JVC touch-screen spilleren min som sitter i bilen? (Sjekk tråden min om du vil ha historikken på den fra 28'000km - er da jeg kjøpte den. Før det gikk den i Jessheim frem og tilbake mellom Nordkisa. En dame i 60-årene som brukte den til og fra jobb). Robin. Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Her er link til prosjekttråden fra 28k -> 69k. :) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrkmr Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 hei. hatt en 03 modell i 2006, den var da 3 år gammel. på den hadde jeg samme problem, om jeg giret virkelig fort..Fikk beskjed av verksted om at den hydrauliske utløseren til clutchen ikke holdt følge og at jeg måtte ta det litt med ro med giringen :drunk: Byttet den inn i en helt ny en og der var ikke problemet, så tipper det stemmer som de sier. mulig det er lavt væskenivå, eller utslitt clutch sylinder/stempel gått langt? Hei. Jeg har en 03modell, men med 2.0liter Jeg har ikke dette problemet. Siter Audi A7 2011Vw Transporter 2013 140hk 4x4X- Audi A4 2012X- Vw Transporter 2012X- Hyundai Coupe Fx GLS 2003 X- Vw Transporter 2008 X - Hyundai Coupe Fx 2001X - Vw Tansporter 2005X - Vw Caddy 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg