Gå til innhold

Audi 100 2.3 C4 Avant fwd hugges

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hugger nå ovennevnte bil og selger deler til dem som trenger. Svart metallic lakk.

 

Aktuelle deler kan være:

 

- Calipere bak. Håndbrekk og bakbrems fungerer bra og jeg har løsnet lufteniplene på begge bremsecaliperene. 250kr/stk + frakt? SOLGT

 

- Hengerfeste. SOLGT

 

- Svart metallic panser uten rust i falsene. Noe stensprut, men ikke mye. 750 kr? Sender ikke.

 

- Motor. Starter og går pent, kan prøves i bil før demontering. Blårøyk ved oppstart fra kald. Kan selges i deler, f.eks. topplokk for seg, massemengdemåler for seg osv.

 

- Manuell girkasse. kr. 1000?

 

- Drivledd. kr. 500 pr stk + frakt?

 

- Deler av klima anlegg? Displayet er ikke helt 100%, men det er kanskje noen som trenger andre deler.

 

- servopumpe, kr. 1000 + frakt?

 

- Ekstra 'gittergrill' i svartlakkert stål. kr. 350 + frakt?

 

- elektrisk vindusheis motorer i dørene foran. Disse tror jeg fungerer som de skal selv om ikke bryteren i døra er med alltid. 400 kr./stk + frakt?

 

- 17" hjul med dårlige dekk. Ingen garanti for at alle er runde. kr. 1000 for settet?

 

- Baklykter A100 Avant.

 

- Høyre framskjerm, svart metallic. kr. 400? Sender helst ikke.

 

- Meget pene bakseter i svart tekstil, sikkerhetsbelter og dørtrekk bak. kr. 1000?

 

Ellers er bilen hel og komplett og de fleste delene er til salgs. Kjøpere må gjerne besiktige bilen/delen de ønsker før de kjøper. Jeg bor på Nord-Kisa like ved Jessheim. Er det flere som vil ha samme del selger jeg til vedkommende med det høyeste budet.

 

Synes dere prisene er for høye er det bare å komme med bud, det blir ikke verre enn at dere får et 'nei'.

 

Kontakt meg via PM, tlf. 45 45 30 58 eller svar i tråden her.

 

mvh Movikong

Endret av Movikong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris på speil på førerdøra, samt nedre hengsel på døra dersom den funker?

Hengselen må funke! Den skal holde døra oppe når man står i bakker og slikt.. :P

Trenger også sigarett-tenneren.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@esbandos:

 

Er det greit med MMS bilder? Kameraet er hyfsat bra på mobilen. Send meg evt. nummeret ditt på PM eller sms til 45 45 30 58?

 

Har forresten sjekket hengslet og den funksjonen som holder døra åpen er intakt. Det er imidlertid litt slark når man tar tak bakerst på døra og løfter opp og ned. Vet ikke hvor denne slarken sitter og om du evt. fortsatt er interessert i hengselet?

 

Har også sjekket det elektriske på speilet; det virker fint og justerer seg i alle retninger når man trykker på bryteren.

 

@grim-reaper:

 

Har en bensintank, har ikke merket noe til lekk i denne, men det var under halvfull tank som mest når jeg kjørte bilen. Jeg kan demontere og sjekke tanken dersom vi blir enige om hvordan vi gjør med frakt og pris.

 

Det er vel også et spørsmål om du vil ha med bensinpumpe eller ikke. Tenkte egentlig på å beholde denne selv.

 

 

mvh movikong

Endret av Movikong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Koden på girkassen jeg trenger er 01E, men det står antagelig CEP. Det skal stå i serienummeret på selve kassen.

1995 Volkswagen Passat CL

 

*1981 Golf GLS (skrota) *1986 Caravelle C (solgt) *1969 1300 T1 (solgt) *1988 Golf 1.8 (skrota) *1988 Audi 100 2.3E (solgt) *1995 Golf GL 1.8 (solgt) *1994 Audi 100 2.5TDI Avant (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår