jonarp Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Hei. Noen som vet hvordan man skifter lys i ac displayet? begge lysene som viser temperatur og luftstyrke(?) samt lysene som skal lyse opp hvilken modus ac'en er i mangler. Begynner å bli litt lei av å ikke se hvilken temperatur jeg har på, så har et håp om at noen kan hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Hei. Noen som vet hvordan man skifter lys i ac displayet? begge lysene som viser temperatur og luftstyrke(?) samt lysene som skal lyse opp hvilken modus ac'en er i mangler. Begynner å bli litt lei av å ikke se hvilken temperatur jeg har på, så har et håp om at noen kan hjelpe. hmm.. skal se om jeg husker dette,, (er en stund siden sist) det kan gjøres på 2 måter, 1. ta ut anlegget og stikk hånden inni og finn pære holderen og vri de ut og bytt pærer.. litt arbeid. 2. ta av dekselet rundt AC og deretter bytt pærer (litt knot å få det av men er den letteste måten så vidt jeg husker..) lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg