Gjest Windows Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 Hei. Min første post her på forumet. :) Bilen min har et problem. Noen ganger så viser dashbordet et gult lys med bilde av en motor. Har også hatt problemer med at den ikke starter noenganger tidligere, mens så plutselig starter den. Idag starter den ikke igjen, og jeg MÅ ha bilen fungerendes idag... Når jeg vrir om tenninga så kommer det en elektrisk lyd, en slags klikkelyd, men skjer ingenting. Har null peiling på bil, kan bare bytte vanlige ting som tenninger osv. Trenger gjerne hjelp innen klokka 2 så jeg får kjøpt eventuelle deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Windows Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 Har nå testa med startkabler uten hell, mens ved dytting og start i 2. gir var det OK. Startmotor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 klikkelyden kan tyde på at starteren ikke slår inn.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg