Gå til innhold

ditt stuk/stance - projects of Norway!

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

  • Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får vel slenge med noen bilder av stuket på Amazon prosjektet også, den har også noen klistremerker.. Ser det er populært.. :p

 

S1030638.jpg

 

S1030637.jpg

 

S1030633.jpg

 

S1030646.jpg

 

S1030675.jpg

 

S1030688.jpg

 

Og samtidig, mulig jeg har lagt ut denne tidligere. Men uansett, denne har iallfall stuk og stance etter min mening sånn som en muskelbil skal ha.

 

1973 Z28:

Photo025-1.jpg

 

Photo026.jpg

 

04102010148.jpg

 

04102010149.jpg

 

04102010150.jpg

 

04102010151.jpg

 

Litt mange bilder kanskje.. Beklager det, men jeg greide ikke å velge ut så jeg tok bare en haug.. Beklager størrelsen på noen av dem også.. :diespam:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker. :) Var litt redd for at stilen min skulle virke litt harry, men har fått kun positiv kritikk på Amazonen og folk snur seg etter den langs veien så jeg tror jeg har truffet ganske brukbart der.

 

Og Camaroen, ja den utråler vel sin råskap ganske brukbart som den er syns jeg.. ;)

Synd at man ikke kan få med motorlyden på bildene bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen av bilene dine har stance eller stuk hvorfor poste dem her?

Jeg skjønner at du er fra landet å ikke har råd til en ånklig bil, derfor kjøper du gammel vrak å "fikser" dem med å gjøre dem harry, som alle andre fra bygda gjør ;)

VW golf mk5 2005, low is a lifestyle!

Vw golf mk1 1983 X

Toyota celica gt4 1991 X

Bmw e36 325 1992 X

Honda civic hb 1,4is X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen av bilene dine har stance eller stuk hvorfor poste dem her?

Jeg skjønner at du er fra landet å ikke har råd til en ånklig bil, derfor kjøper du gammel vrak å "fikser" dem med å gjøre dem harry, som alle andre fra bygda gjør ;)

 

Hvem sine biler mente du her? Stig73CamaroZ28's eller mine?

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel egentlig si meg uenig med den, mersja har 80'talls stuk og golfen har det jeg vil kalle både stuk og stance. men nå regner jeg med at dette var noe "persjonlig" ment da men...

 

btw du skrev MacGyver93 feil :)

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår