Gå til innhold

ditt stuk/stance - projects of Norway!

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

  • Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan dere være så snille å slutte å spamme denne tråden med slik søppel??

Vil dere krangle så ta det på pm vær så snill :)

 

ALLE HAR FORSKJELLIG SMAK ANGÅENDE BIL,LIVE WITH IT!

 

Nå virker det som dajsunes er personen som har funnet på stuk/stance, i og med hans bil er så mye bedre enn alle sine her.

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet aldri om dette, hvem vil ikke ha en strøken bil? Greit at du ikke klarer det å at du liker ting jalla det er din stil. Jeg har da heller aldri sagt at d jeg har er bedre en alle andre sitt, det er dine ord å tydeligvis d du mener, skjønner at du er misunnelig;)

VW golf mk5 2005, low is a lifestyle!

Vw golf mk1 1983 X

Toyota celica gt4 1991 X

Bmw e36 325 1992 X

Honda civic hb 1,4is X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Vet tråden/diskusjonen er evig gammel, men bare så enkelte får det med seg:

Dette er en stuk/stance tråd, å stickers på bil er en stor del av stance miljøet. Siden du tydeligvis ikke forstår prinsippet med ditt bidrag av "stance" skjønner jeg at du hater på alle andre som har forstått det till og skjønner kulturen ;)

 

Serr? Du vet at stickers er ut, sant? :)

 

Man kunne tatt ut kanskje 4-5 bilder fra denne tråden og laget en ny, "verdig" tråd med samme innhold. Litt flaut for en 15 siders lang tråd, eller?

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da mange forskjellige typer stance/stuk. og di fleste tar det alt for langt, man skal kunne bruke bilen uten at det skal subbe å alt det der!

Tysker stuk på e30 som din bil er noe av det peneste jeg vet, noen som har skjønt hvordan bilen skal sitte på veien:)

VW golf mk5 2005, low is a lifestyle!

Vw golf mk1 1983 X

Toyota celica gt4 1991 X

Bmw e36 325 1992 X

Honda civic hb 1,4is X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du den som vet hva som er inn og hva som er ut? f� se ditt bidrag til stance da siden du vet hva det er:)

 

IMG269-2.jpg

Min er nesten like høy som en pick-up og har altfor smale felger til å kunne kalles kul.. Men jeg har litt selvinnsikt iallfall ;) Sjekk ut den originale stance-tråden forøvrig.. :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldrig feil med ronalturbo på en lav golf 3:)

 

Nei, de skulle gjerne vært 1-1½ tomme bredere, men hjula ble opprinnelig kjøpt til en bil hvor man ikke får på noe breiere. Har lyst på 15" TH-lines på Golfen, men har importert meg en Golf Mk2 som SKAL ha 13" TH-lines, så den får det først :P

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår