rune83 Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Nå treng jeg noe godt tips.. Var ute og kjørte meg en liten tur i sta, så sto jeg på en liten stikkvei (grus) skulle ut på E6. da jeg skulle kjøre utpå kom det bil så begynte og få det travelt. Så fyra på med hjulspinn, men da bilen tok tak på asfalten så døde den, jeg får kjørt den på starteren men den starter ikke. fikk en til og taue meg kansje 200M da starta den igjen men den går kun vist jeg holder den på full gass, vist jeg slipper den litt ned igjen på gassen så må jeg holde klampen i bånn for at den skal gå:( noen tips?? Bensin får den for ryker skikkelig sort av den når jeg står og pumper den.. Den starter kun vist jeg blir taua i gang:( men stopper vist jeg slipper den for langt ned.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Hmm, luftmengde måler på denne??? Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune83 Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Ja er luftmengde måler på de.. skal sjekke pluggene først så får jeg prøve og skaffe luftmengde måler vist det ikke er noe med pluggene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Sjekk diverse vacuumslanger.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune83 Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 Takk for tips;) gikk over kontakter, da fant jeg ei kontakt på toppen som hadde hoppa av. satte på igjen den så fyra den med en gang. er ødelagt denna metal klema som holder kontakta på plass.. dhenrix94 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg