FR33DY Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 (endret) Hei, vet at jeg kan finne ut dette om jeg søker litt eller ringer rundt, men det er like greit å bare spørre her :D Vurderer disse til 3'ern min, lurer på hvordan de vil passe(tenker på ET, vet ikke om dette har noe å si) Bilen er nå orginal, skal i ettertid skaffe coilovers, og valse og evt. bredde. håper på svar. Fredrik Endret Juli 22, 2010 av FR33DY Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Er vel samme bredde og ET som mange andre kjører med på G3, så det skulle nok gå fint. Tror valsing er nødvendig også. Brei kant :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 fet det bortsett fra at 2 av di bare er 7.5"...DRITstygt med sykt brede bak og normalt forran...ser tåpelig ut...gå for 4 9x16" du!! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 (endret) Er vel samme bredde og ET som mange andre kjører med på G3, så det skulle nok gå fint. Tror valsing er nødvendig også. Brei kant :) Flotte saker :D Ja, er ganske sikker på at det blir litt bredding også, får se hva jeg finner ut av Endret Juli 22, 2010 av FR33DY Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg