kjetilsuzuki Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Har kjøpt ny lamdasonde på biltema. den har 2svarte, 1kvit, og ein grå ledning. den gammle har, 2svarte, 1kvit, og 1blå ledning. noen som vet hvordan det skal kobbles?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 De to svarte er signal, de to andre er forvarming. Såvidt jeg vet er rekkefølgen på de to uvesentlig(siden det er et varmeelement), så jeg ville prøvd hvit på hvit, og grå på blå. Og svart mot svart selvfølgelig. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilsuzuki Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 ser nå at jeg har skrevet feil.. den nye har 2kvite, 1svart, og 1grå ledning. da blir det kansje litt anderledes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg