omhatlevoll Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Jeg har byttet batteri på min Opel Vectra C 2004 og nå virker ikke original-radioen min lenger. Ikke virker klokka og kjørecomputeren heller. Kan noen hjelpe meg med hvordan koden settes inn (jeg har koden) ? Please!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Og du har lest bruksanvisningen? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Én mulighet; Just hold on AS button and the On/Off button at the same time and it will give you an option to enter the 4 digit code . . . .If the code is 8125 you press number one 8 times and number 2 one time and number 3 two times and number 4 five times. Press the AS button to finish. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omhatlevoll Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Takk TransMedia for opplysningen, det funka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg