mondeo4x4 Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Har kjøpt meg et nytt prosjekt, og overveier å selge Mondeo prosjektet mitt. Dette er da en unik mulighet til å få seg en Ford Mondeo 4x4 med Turbo og beholde skiltene. Har alle papirene i orden for dette bygget, og det er ikke krav om avgass/syklustester. All dokumentasjon som Statens Vegvesen krever er fremskaffet. Bilen er en 1995 Ford mondeo 2.04x4 kombikupe, som er demontert, og påbegynt rustfjærning ved kanaler. Nye kanaler og innerkanaler er handlet inn. Har en 1.8T motor og quattro kasse liggende om dette ønskes å følge med. Prisklassen for en mondeo er jo ikke akkurat allverden, men papirene for godkjenninga annser jeg som litt mere verdifull :P Dog er ikke dette et prosjekt som har høy prisklasse., For bilder/info bare ta kontakt. Biter ikke, og svarer SMS. Mvh Frode Dahl Vesthagan 9 1925 Blaker Tlf 90808648 Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg