brockandy Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 hei. har nettop kjøppt meg sierra 2,9 l men motoren vill ikke gå helt som denn skal, den er seig å dra opp i turtall kommer ikke opp i mer enn rett under 3000. den soter pluggene også, virker nesten som den får for mye bensin? men vet ikke hvor jeg stiller hvor mye bensin den skal ha, noen som vet hva dette kan vere? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brockandy Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 har prøvd allt nå! skifftet bensinpumpe, skiftet ALLT av følere på innsug, skifftet innsug, plyggledninger og plygger, så da blir vell det neste motorbytting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Dyser kan ha satt seg om du ikke ahr skiftet disse til noen du vet er bra. Blanding justeres på luftmengdemålerne, men den har mest å si på tomgang, ikke på turtall. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 Det kan være en idè å prøve en annen luftmengdemåler også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 Det kan jo være at denne motoren har mapsensor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brockandy Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 har skiftet dyser ;) og luftmengde måler, og ja det er mapsensor å den er også skifftet :p men ikje noe forsjell :S men det var en som mente att det kunne være jernen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Regner med du har prøvd det, bensintrykksregulator? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brockandy Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 bensintrykksregulator har eg også byttet ja :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 En siste vill idè, som jeg og regner med du har testet ut, tenningsjustering. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 har skiftet dyser ;) og luftmengde måler, og ja det er mapsensor å den er også skifftet :p men ikje noe forsjell :S men det var en som mente att det kunne være jernen. godt jobba. Har du mengdemåler har du IKKE map-sensor, og vice verca... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brockandy Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 nei har ikke mengdemåler, tenkte på tomgangsregulatoren nå jeg, men ja tenningsjustering har jeg også prøvd, får prøve å skifte jerne omm jeg får tak i enn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 godt jobba. Har du mengdemåler har du IKKE map-sensor, og vice verca... På min er det begge deler, men så er det en 2.0 i OHC da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 min har ingen av delene, men så er det ikke en ford da... imstupid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brockandy Skrevet August 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 nei nå! har prøvd med to andre hjerner også nå! funka ike det heller, så i morgen blir det motorbytte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 nei nå! har prøvd med to andre hjerner også nå! funka ike det heller, så i morgen blir det motorbytte! katalysator kan være tett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg