Gå til innhold

245 selges

Ranger emnet

christianracing

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonte

Ideal, du får faen meg sagt det :)

Kan faen meg si deg det jeg óg; kan gi deg 10k for det vraket av en BMW du har bilder av!! lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol

Eller så kan jeg alltids finne en rusten Golf å bytte mot den...:idea:

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by VolvoTore

Kan faen meg si deg det jeg óg; kan gi deg 10k for det vraket av en BMW du har bilder av!! lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol

Eller så kan jeg alltids finne en rusten Golf å bytte mot den...:idea:

Den er solgt, for en del mere.. Vrak? Det er en veldig pen bil. I god stand. Mye påkostet. Ikke noe vrak.

Og jeg må si at jeg synes veldig synd i den stakkars dama som har giftet seg med deg, og attpåtil fått unger med deg. Og unga kan ikke ha det greit.

Tenk å oppføre seg slik når man skal være et forbilde og et ansvarlig menneske, også attpåtil bryr du deg så lite om barna dine at du skal kjøpe en Volvo 2-serie for å frakte dem rundt i. Hva med en ordentlige familiebil? Lasaron!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som uansett må sies er at VolvoTore har seriøst lite og gjøre når han bruker tid på og legge ut alle smiliene som her på forumet her..

Hvorfor ikke ta på deg litt arbeid med en rusten skraphaug som du kaller volvo 440 ?

Business med biler til 3-4k?

Du tjener 1-2k på å selge den?

Hva slags business er det ?

Når jeg var 15år tjente jeg mer penger...

1997 Mercedes E 230 Classic

1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Og jeg må si at jeg synes veldig synd i den stakkars dama som har giftet seg med deg, og attpåtil fått unger med deg. Og unga kan ikke ha det greit.

Det må jeg virkelig si at var det beste som har vært posta i denne tråden så langt, stakkars kjerring, stakkars unger, som til daglig er nødt til å leve med den hemskoen det må være å ha en slik far/ektemann, takk gode Gud - takk, takk for at det ikke er MIN skjebne!

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VolvoTore

Jeg sier mine meninger når og hvor jeg vil og føler for det babyhmm?

NEI, DET KAN DU IKKE GJØRE HER INNE SÅ LENGE DU ØDELEGGER EN ANNEN SIN TRÅD.

NÅ ER DENNE TRÅDEN STENGT FORDI DEN HAR SKLIDD UT FRA TOPIC OG AT HAN SOM STARTET DEN HAR SOLGT BILEN.

HILSEN DELTA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår