Session^ Skrevet Juli 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2010 Hei. Senket en Touran med disse: http://www.partsandretards.no/webshop/product/44071/6140 Greit nok at det skal være 5 millimeter forskjell på forran og bak, men må si jeg er skuffet over at bilen min er så høy bak kontra forran. Noen som har erfaring med dette? begynner å lure på om jeg har montert fjærene feil vei bak? Forran var det jo lett å se hvilken vei fjærene skulle. Bak var det verre og jeg monterte dem slik at TUV skriften står "rett vei". FK :ex_machin Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Juli 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2010 Er sånn det blir med kun senkefjører som senker like mye foran og bak det. Bestill deg senkeskåler fra Parts & retards så får du den 1-2cm lavere foran. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Jeg tror ikke han mente å ville ha den ENDA lavere foran. :) Det er veldig variabelt resultat med Lesjöfors til Volvo 940. De fleste får tyskerstuk, men bruttern fikk campingvognstuk. Hvis du ikke liker tyskerstuket ditt får du nevne på det til degosen. Kanskje han tilbyr deg en løsning på det? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Åh, leste feil jeg. Så for meg at det stod bilen var for høy foran, og for lav bak. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Nei, jeg får tysker stuk ja. Kan av og til være tøft det, men på en Touran blir det ikke helt riktig. Synd det ikke går an å jukse med skåler bak da ;) Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 Fjærene vil sette seg litt også bare du får brukt bilen litt... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg