audi_snik Skrevet Juli 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2010 Hei. Er på utkikk etter Audi 100 eller 200Q (Typ 44). Har tidligere hatt en V8 så også dette kan være aktuelt. Enkelt å greit: -Bilen må være i bruksstand (kan ha enkeltfeil osv men ikke prosjekt) -Skilt er et stort pluss (evt at den ihvertfall har lapp fra eukontroll) -Må være quattro (både avant og sedan aktuelt) Det er en stor fordel om bilen er i møre og romsdal eller nærliggende fylker. Da jeg allerede holder på å handle med en her på forumet om bil, men det viser seg vanskelig å få ordnet frakt. Tenkte bare jeg skulle legge inn en tråd å se om det var noen litt nærmere. Siter Eat, ride, sleep Repeat from top Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivdjo Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Vurderer å selge min. Audi 100 2.3 10v 1989 modell. Mye nytt, blitt en bra bil. Kjøpt av en familiemann, så bærer litt kosmetisk preg av at det har vært barn i nærheten. Har også 2.2 10vt motor og delebil stående, og har fått godkjent ombygging av biltilsynet. Selges p.g.a skolegang til høsten og lite tid til å fullføre prosjektet. Kan dette være interessant? Siter Audi 100 2.3 Quattro 1989 Audi 100 2.2 10vt Quattro 1990 x: Audi 80 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wbjørn Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 hei. Jeg har en A6 2.6 quatro avant. 94mod. km:196000. Fullgt alle servicer på merkeverksted. Kjempe god bil, selges på grunn av overgang til firmabil. Pris 50000kr. Ta kontakt dersom interesse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg