Corsa Tuner Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Hvordan gjør dere dette enklest? Er på en B6 avant 2wd. Har løst demper, men får da ikke pressa brua ned nok til å få ut fjær. Må brua løses også? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 INGEN som har senket bilene sine selv her eller? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 heh :P det er et helvete ;) hvis du hadde sett igjennom a4 delen/søkt på internett hadde du funnet guide ;) det jeg gjorde var å løsne demperen og få ut den, så jekke opp akselen og sette på fjærklemme og fjerne jekken, så fikk jeg en kamerat til å bryte ned akselen med spett mens jeg lirka ut fjæra med brekkjern ;) enkelt? nei :) det går også an å gjøre noe som heter "framedrop" Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juli 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 hvis du løsner stabstaget bak hjelper også dette en del ..... frame drop gjør at alle hjulstillingsvinkler kan bli helt på bærtur.... menne som petter sier :) det er ett lite helvete, annen mulighet er å kutte fjæra hvis du er desperat hehe Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 Lønse stabstaget bak, komprimere fjæra mest mulig med fjærklemmer (jeg måtte bruke to), få en kompis til å stå på bremseskiva/kaliperen så dette blir presset ned og så ett brekkjern til å vippe ut fjæra. Er et rent helvete å få det til.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 Da blir det verksted, de skulle ha ca 1300.- for jobben. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 Da blir det verksted, de skulle ha ca 1300.- for jobben. Det var ikke ille pris. Nå kan det jo hende det er litt lettere å bytte på FWD kontra Quattro da. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg