mrsnikksnakk Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 bilen min går så lavt på tomgang. (500) men når den er varm går den helt fint.... hva kan det være?? er en 1.8 liter 94 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Sjekk vakumslange, spesielt den til bremseforsterker, og pakning under gassspjeld-huset ("forgasser"). Ellers kan det være temp sensor. Sitter en med 4-pol kontakt på kjølevannet. Prøv å koble den fra og sjekk om det blir endring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolf82 Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Hmm kan jo oxo være tomgangs regulatoren din som begynner å ta kveld.. På min bil (Golf gti) så ligger den oppå topp dekslet. er en rund liten sak sånn omtrent på str me et batteri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 da har jeg sett etter lekasjer, men kan ikke finne noen. har også byttet tempgiver men hjalp heller lite gitt hmmmmm flere forslag???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg