Gå til innhold

86' Nissan Bluebird 1.8SR Turbo

Ranger emnet

Jorgen

Anbefalte innlegg

Da var det min tur til og gå inn og bli lært opp til hvordan og forsvare det forbanna landet her. Skal med andre ord inn i Garden snart, og må derfor bli kvitt det jeg eier og har, og det vil også si bilen min..

Info:

-1986

-Nissan bluebird

-CA18ET motor, vil si 1.8 liters innsprut med respirator (turbo ja) :p

-Kjører på 0.5 - 0.6 bar ladetrykk, noe som gir 135-140 hester

(orginalt)

-Motoren har trilla 250100 km, men foruten litt merkelig tenning og eksoslekkasje så virker den helt som den skal :) drikker en del bensin pga tenninga, men jeg skal se om jeg får ordna dette i løpet av et par dager siden jeg ikke har noenting å gjøre for tia.

-15" Borbet type C vinterfelger med 195/55(tror jeg?) piggfrie vinterdekk

-16" TSW Venom med 205/50 fine sommerdekk.

-Dumpventil

-Rust jeg vet om: bak på takluka, kanal (må enten byttes eller sveise på en plate, er hull der)

- Dørlåser er litt vriene, passasjerlåsen fungerer ikke, døra kan låses, men må gjøres inne i bilen. Sjåførlåsen kan låses igjen utenfra, men ikke opp, må hoppe inn bakluka når du skal låse opp.

- Ingen stereo, ligger mye kabler der, de gidder jeg ikke å plukke ut, siden jeg ikke trenger de, så de følger med bilen :)

Mye elektrisk:

*Justerbare støtdempere

*Speil

*Soltak (dette funker, prøvde det her om dagen :D)

*Side og ryggstøtte på førerstol

PM

Mail: jorgen_sellgren@hotmail.com

Mobil: 98 64 43 83 ring eller send sms nesten når du vil på døgnet, så ornder vi tid og sted vi kan møtes :)

BUD

Bilder ligger på : http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8964

02 Konebil - Offroader'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla....

gi meg en bra pris a fetter:D

har en gtt på kornet nå, er på motorbørsen, 12k, 259k km.

bare få solgt den JÆVLA sykkelen....:mad:

skal du inn nå snart? don't call me, i'll call you!!!

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by jørgen

Martin, hvis alt går som det skal, 3 uker :) da blir jeg borte 3 måneder, skal til Kongsberg ellerno, og så skal jeg tilbake til Oslo igjen, før jeg sansynligvis drar utenlands og jobber for FN/Nato ellerno

Hvis du skal til kongsberg, får du ta en tur innom ;)

Rekrutt på heistadmoen?

-Kjetil

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider