Jorgen Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Da var det min tur til og gå inn og bli lært opp til hvordan og forsvare det forbanna landet her. Skal med andre ord inn i Garden snart, og må derfor bli kvitt det jeg eier og har, og det vil også si bilen min.. Info: -1986 -Nissan bluebird -CA18ET motor, vil si 1.8 liters innsprut med respirator (turbo ja) :p -Kjører på 0.5 - 0.6 bar ladetrykk, noe som gir 135-140 hester (orginalt) -Motoren har trilla 250100 km, men foruten litt merkelig tenning og eksoslekkasje så virker den helt som den skal :) drikker en del bensin pga tenninga, men jeg skal se om jeg får ordna dette i løpet av et par dager siden jeg ikke har noenting å gjøre for tia. -15" Borbet type C vinterfelger med 195/55(tror jeg?) piggfrie vinterdekk -16" TSW Venom med 205/50 fine sommerdekk. -Dumpventil -Rust jeg vet om: bak på takluka, kanal (må enten byttes eller sveise på en plate, er hull der) - Dørlåser er litt vriene, passasjerlåsen fungerer ikke, døra kan låses, men må gjøres inne i bilen. Sjåførlåsen kan låses igjen utenfra, men ikke opp, må hoppe inn bakluka når du skal låse opp. - Ingen stereo, ligger mye kabler der, de gidder jeg ikke å plukke ut, siden jeg ikke trenger de, så de følger med bilen :) Mye elektrisk: *Justerbare støtdempere *Speil *Soltak (dette funker, prøvde det her om dagen :D) *Side og ryggstøtte på førerstol PM Mail: jorgen_sellgren@hotmail.com Mobil: 98 64 43 83 ring eller send sms nesten når du vil på døgnet, så ornder vi tid og sted vi kan møtes :) BUD Bilder ligger på : http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8964 Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Er også nylig byttet olje, plugger, clutch, bremser forran og hjullager bak. fant salgsannonsen til gamle eier, og har kjørt 5k kilometer siden den tid også EU godkjent frem til September Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 halla.... gi meg en bra pris a fetter:D har en gtt på kornet nå, er på motorbørsen, 12k, 259k km. bare få solgt den JÆVLA sykkelen....:mad: skal du inn nå snart? don't call me, i'll call you!!! Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Heh, da blir det 3 gardister som har eid denne bilen, er jo et kvalitetsstempel det :D Lykke til med salget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Martin, hvis alt går som det skal, 3 uker :) da blir jeg borte 3 måneder, skal til Kongsberg ellerno, og så skal jeg tilbake til Oslo igjen, før jeg sansynligvis drar utenlands og jobber for FN/Nato ellerno Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Fortsatt til salgs :) bah, sitter på laptopen til en kompis, orker ikke og logge ut og inn igjen :) Potatis Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by jørgen Martin, hvis alt går som det skal, 3 uker :) da blir jeg borte 3 måneder, skal til Kongsberg ellerno, og så skal jeg tilbake til Oslo igjen, før jeg sansynligvis drar utenlands og jobber for FN/Nato ellerno Hvis du skal til kongsberg, får du ta en tur innom ;) Rekrutt på heistadmoen? -Kjetil Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Skal til Heistadmoen den 30. Mars :) Får vel se om jeg får tatt en tur innom.. hehe Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg