Gå til innhold

Viften stopper?

Ranger emnet


Olegre

Anbefalte innlegg

Her om dagen da jeg var ute å kjørte i det flotte været med min MK1 cab 91 skulle jeg av en merklig grunn skru på viften og få litt luft på beina viften blåste som den skulle, men etter 30 sek. så begynte den å dø sakte men sikkert ut. Jeg skrudde av og på viften, men intet liv.

 

Jeg tenkte der og da at nå må jeg skaffe meg en ny. Men etter en stund kom den plutselig tilbake.

Men samme igjen, etter ca 30 sek. døde den igjen.

 

Jeg tenkte da at her må det være dårlig kontakt ett sted. Før jeg begynner å demontere det meste for å finne ut av hvordan jeg får ut viften, så tenkte jeg at jeg skulle spørre om noen har vært utsatt for det samme problemet, og om det evt. kan være noe annet?

(Hvis noen vet om en nyttig side eller gode tips om hvordan jeg skal demontere viften kom gjerne med det :D )

 

Takk så lenge!

Golf 1 Cab. 1,8 1991 (sommer)

Golf 4 1,6 2001 (vinter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

var plaget med det samme problemet, å da viste det seg at det var selvebryteren som man skrur av og på varmeaparatet, disse er indentiske med enern og toergolfene, så bare å hente fra en toer golf på høggern å pakk i lomma :) vært et forsøk i værtfall.

Audi S4 c4:

 

034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance.

 

maped by 034 Motorsport. 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo:

 

Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump ,

Ferita exhaust 2,5. 

 

Custom maped by Anders Ringstad 

 

Dyno: whp 380hp / 590nm

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår