Lilos Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg en E10, som har 0rust, akkurat EU OK, og motor som går som en klokke, et relativt godt kjøp mener jeg. Eneste er noen bulker her og der, som er noe jeg skal få fikset på. men tenkte å legge ut bilder av hvordan det nå ser ut, fremgangen, og planbilder. bare å si hva du mener. disse delene er tegnet inn, så om du synes det er noe rart, så ser det bedre ut i helhets tegning :)) har bare ikke fått tatt bilde av det ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 Hadde jeg vært deg ville jeg prioritert felger og senking før noe av det der... Og ikke ødelegg bilen med nissan emblemer, fangere med store hull og neonlys... Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilos Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 Jeg har byttet litt mening siden sist. skal ha Tsport motor merke i grillen som er til Toyota. og skal beholder orginal frontfangeren :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Ja, bruk heller den leppen nederst på bildet der.. Jeg har den og de angel-eyes lyktene på min ;) Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg